DE1 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Morn! Er det noen som har erfaringer om dette Microsoft-tastatur & musen? Tenkte litt på å kjøpe det og det skal bare brukes til spill (ikke avanserte spill), surfing og bilderedigering. Er det noen som har prøvd det eller veit hvordan ladingen på musen funker? Er det stasjon jeg kan sette den ned i eller må jeg ta ut batteriene i musa for hver gang batteriet går ut? God batteritid? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei Kjøpte dette på Elkjip og returnerte etter ca 2 dager. Tastaturet var ikke særlig godt å skrive på, ihvertfall ikke for meg. I tillegg virket fingeravtrykksleseren dårlig, særlig i ikke-microsoft programmer. Jeg vet ikke noe om batterilevetiden, men syns å huske at det var vanlige AA batterier som ble brukt her. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Huff da, ikke bra! Hvis jeg kjøper dette på Elkjøp, prøver det noen dager, kan jeg levere det inn igjen og få pengene tilbake bare fordi jeg ikke liker det? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jada. 30 dagers returret. Samme med Expert, men ikke 30 dager der, er det vel ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Tusen takk. Kan liksom kjøpe 5 tastatur derfra, prøve dem, legge dem tilbake i esken og si at jeg vil ha noen andre? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tusen takk. Kan liksom kjøpe 5 tastatur derfra, prøve dem, legge dem tilbake i esken og si at jeg vil ha noen andre? 5417973[/snapback] Tror nok de blir litt sure på deg etter hvert.. Jeg kommer ihvertfall til å holde meg til Logitech tastaturer, de syns jeg er veldig gode :-) Savner gode gamle internet navigator :-( Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Har så fryktelig lyst på fingerprinter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå