Chalciporuspiperatus Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Vet du om noen LANparties i trondheim den kommende tiden? 80+ deltagere, er sugen på storlan igjen :X Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Må innrømme at jeg er keen på det samme. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2006 Kom igjen, få noen svar asap. Etter og ha lest den "lan-tabbe-tråden" har jeg ikke tenkt på noe annet en lan! LANLANLANLANLAN Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg kan sikkert hjelpe til hvis noen bestemmer seg for å arrangere. Mulig jeg og noen venner arrangerer på skolen, problemet er at vi ikke har så altfor mye peil..... Har hørt litt rundt, mange som er keen hvertfall. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 i mars er det storlan på fosen- (andre sia av trndhjemsfjorden) fosens største dataparty med over 100 deltagere.. http://visionlan.org Lenke til kommentar
sorbert Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 i mars er det storlan på fosen- (andre sia av trndhjemsfjorden) fosens største dataparty med over 100 deltagere.. http://visionlan.org 5441444[/snapback] det e ikke stort? i fjor va det jo Aulan Heat på charlottenlund med 500 deltagere men vet ikke om det blir noe av det i år :/ www.aulan.no Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Det er mulig at jeg og noen venner KANSKJE bestemmer oss for å arrangere et mindre lan på skolen vår i sentrum (Adolf Øien). Dette er avhengig av en rekke forskjellige ting, så vi får se.. Hvis noen kunne tenke seg å hjelpe til, bare si ifra. Endret 17. januar 2006 av Autopsy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå