Chakl Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har i det siste opplevd at Pc-skjermen "black-out" hver gang jeg åpner et vindu eller annet som er skrevet i Java. Musikken går og bakgrunnsprogrammene kjører som de skal, mens skjermen bare er svart. Må alltid skru av eller restarte pcen for fikse det. Har noen her opplevd det samme? EDIT: def. feil. det er Java jeg mente, ikke javascript. Endret 11. januar 2006 av chakl Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 kjøres det noen video i dette vinduet? byttes skjermmodus til f.eks tv-out? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) kjøres det noen video i dette vinduet? byttes skjermmodus til f.eks tv-out? 5415743[/snapback] Alt som er skrevet i java krasjer skjermen. Det med skjermmodus så tror eg ikke den gjør det, har ikke rørt noe med skjermkortsinnstillinger. EDIT: JAVA Endret 11. januar 2006 av chakl Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Har nå fått fikset problemet. Fant ut at Java krasjet med Nvidia Driveren>> anisotropisk filtrering> som var før på 2x og nå på program kontrollert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå