Gå til innhold

Nvidia Driver oppdatering-gikk til he***te [løst]

abze

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier... Skulle oppdatere, og lastet ned nyeste driver til skjermkortet mitt, Nvidia GeForce FX 5200. Avinstallerte den gamle driveren, restartet maskinen, inst den nye driveren, og trodde at den nye driveren min skulle virke, men den gang ei :(

Avinstallerte den nye, restartet, og prøvde å inst den gamle. Alt går fint, og det ser ut som den blir inst. Men ser det med en gang, når maskinen starter at det ikke er tilfellet :(

Noen muligheter til å få det til å virke igjen. Den nye driveren var heller ingen beta, bare den nyeste fra siden deres. Har brukt den gamle driveren siden jeg fikk maksinen, og det er over ett år siden. Lest at en bør oppdatere hvert kvartal... men det gjør jeg aldri!

Har tv kort som heller ikke virker, kan det kanskje vær noe med PCI slotene?

Takk for hjelpen Hilsen Abze

Driver og code 10 problemer løsning

Endret av abze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å gå i sikkerhetsmodus, og gå til enhetsbehandlingen og avinstaller skjermkortet der. Også avinstaller driverene fra legg til fjern programmer i kontrollpanelet.

Så starter du maskinen opp som vanlig. Skjermkortet burde reinstalleres og standarddrivere legges inn. Da burde det være mulig å oppdatere driverene.

Lenke til kommentar

Det gikk heller ikke :( får opp: This device cannot start (code 10)

Fikk også opp på de mange forsøkene mine, at det ikke fant de nødvendige software!

Jeg så skulle spille siv4 idag :(

Endret av abze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...