G-E-T Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Skulle hjem fra et ball her om dagen, løfta opp pc-en, den gled ut av hånden min, streifet kneet og gikk i bakken. Det såg ikke så stygt ut. Dessuten var det bare det ene hjørnet som gikk i bakken. Men når jeg kom hjem og koblet til, kom det ikke bilde på skjermen når jeg boota opp. Allt ser ut til å funke normalt, unntatt skjermen. - Har sjekka at allt var skikkelig plugga i - Resetta cmos - Tatt ut og inn skjermkortet - Testet et (veldig)gammelt pci skjermkort Hva kan ha skjedd ? Er ikke sikkert at pci kortet funker.. Har også testet caps-lock lyset uten hell, og lyset under musen funker heller ikke. Specs : Abit IC7-G Pentium4 3 GHz Nvidia GeForce FX 5600 2x 256mb initial, 512mb Crucial RAM 2x 160gb HDD (ikke sikker på merket) Endret 10. januar 2006 av G-E-T Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 En ting som ofte tar knekken på cpu'er er tunge vifter og fall. Og ikke minst harddisker liker dette svært lite. Har du prøvd å starte opp uten harddisker? Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Prøvde nå.. Ingen endring.. Har forresten en stor, tung Zalman cpu kjøler... Kipt om det er cpu-en :/ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Om du har en stor(og tung) kjøler har du nok knust cpu'en, eller knekket deler av hovedkortet. Desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå