MindTooth Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 enig med deg magenuss. Når de annonserte halo 2 så sa de at det var mye bedre enn halo 1, noe de ikke klarte å leve opp til. 5737355[/snapback] Synes Halo2 var mye bedre enn Halo. Men Halo igjen var KONGE bra! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) synes halo2 totaltsett er best. men det er pga. online multiplayer over live. historien "feelingen" eg fikk når eg spilte halo combat evolved klarte halo2 dessverre ikke å leve opp til. litt for mye bullshit om tha covenent osv. men for all del to MEGET gode spill. mine favorittspill uten tvil gleder meg noe så sinnsykt te halo3. stor grunn til at eg anskaffet meg 360 :!:, som er en ypperlig konsoll bye the way Endret 11. mars 2006 av 3000 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ser ut for at flertallet her likte historien til HALO Combat Evolution men grafikken til HALO 2. Så jeg håper Bungie klarer å blande dette sammen i HALO 3. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Skjønner ikke helt hva folk ser i Halo spillene jeg... Helt vanlige pang pang spill jo Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Håper på litt mer åpne landskap i 3'ern. Er ubeskrivelig lei av trange ganger. Føler meg som oftest som ei frustrert mus på søken etter ei skive ost i andre enden...og jeg som ikke liker ost engang Lenke til kommentar
3000 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Skjønner ikke helt hva folk ser i Halo spillene jeg... Helt vanlige pang pang spill jo 5738406[/snapback] skjønner ikke hva folk ser i zelda spillene eg, liten unge i grønn habbitt med et lite sverd. eller hva med mario feit rørlegger som driver og hopper rundt vi er alle forskjellige og liker forskjellige spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Halo 2 som 1`ern, pisskjedelig og repetivt i lengden. Og så er det den hoppe fysikken som eg irriterer meg grønn over :!: Håper 3`er blir mye meire variert en de foregående spilla,at MP blir bra kan vi vel se utifra 2`ern. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Mala: Du er en syk syk mann Etter min mening så er det fortsatt ingen FPS spill som kan leve opp til HALO spillene den dag i dag. På grunn av intenst gameplay, AI, multiplayer, eneste FPS spillet som VIRKELIG har utnyttet muligheten for kjøretøy og muligheten for å hugge løs på Grunts som Master Chief Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Tøffli, vennligst utdyp :!: Altså, det er gode spill,eg gfjekk tom. til innkjøp av Halo2 når eg fikk min 360,og eg likte SP fram til,ja det blir kjedelig i lengden.EG tar meg en MP runde i ny og ne,det er morro MP på Halo1 var en opplevelse i seg sjøl,og vi satt nok inne _Litt_ for mye den sommeren Utrolig morro! Men eg føler fortsatt Halo spillene er oppskrytt,men at det er av beste kaliber på xbox er sannt. Min mening, sykt eller ikkje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå