Gå til innhold

Halo 3 confirmed av Bill Gates!


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes halo2 totaltsett er best. men det er pga. online multiplayer over live.

historien "feelingen" eg fikk når eg spilte halo combat evolved klarte halo2 dessverre ikke å leve opp til. litt for mye bullshit om tha covenent osv.

 

men for all del to MEGET gode spill. mine favorittspill uten tvil :)

gleder meg noe så sinnsykt te halo3. stor grunn til at eg anskaffet meg 360 :!:, som er en ypperlig konsoll bye the way :dribble:

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva folk ser i Halo spillene jeg... Helt vanlige pang pang spill jo

5738406[/snapback]

skjønner ikke hva folk ser i zelda spillene eg, liten unge i grønn habbitt med et lite sverd. eller hva med mario feit rørlegger som driver og hopper rundt :dontgetit:

 

vi er alle forskjellige og liker forskjellige spill :)

Lenke til kommentar

Mala: Du er en syk syk mann ;)

 

Etter min mening så er det fortsatt ingen FPS spill som kan leve opp til HALO spillene den dag i dag. På grunn av intenst gameplay, AI, multiplayer, eneste FPS spillet som VIRKELIG har utnyttet muligheten for kjøretøy og muligheten for å hugge løs på Grunts som Master Chief :dribble:

Lenke til kommentar

Tøffli, vennligst utdyp :!:

 

Altså, det er gode spill,eg gfjekk tom. til innkjøp av Halo2 når eg fikk min 360,og eg likte SP fram til,ja det blir kjedelig i lengden.EG tar meg en MP runde i ny og ne,det er morro :) MP på Halo1 var en opplevelse i seg sjøl,og vi satt nok inne _Litt_ for mye den sommeren :wee: Utrolig morro!

 

Men eg føler fortsatt Halo spillene er oppskrytt,men at det er av beste kaliber på xbox er sannt.

 

Min mening, sykt eller ikkje!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...