Gå til innhold

Halo 3 confirmed av Bill Gates!


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Ifølge Xbox360 News så er Halo 3 under produksjon. Gleder meg!  :w00t:

5415620[/snapback]

 

Dette blir et suupert spill. Og nå som det hørres ut som at Bungie ikke har tidspresset på å bli ferdig i år, får de mer tid "tilperfeksjonering" og detaljer, og et enda bedre spill :D . Det skal myyye til for at dette blir et veldig dårlig spill mener jeg. Bungie vet veldig godt hva de gjør, og jeg stoler fullt på at de kan lage enda et spill like supert som Halo (1) igjen, men det får vi nå se på. Sa jeg at jeg gledet meg? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"if it aint broke don`t fiks it" ordtaket burde gjelde denne gangen og

5418697[/snapback]

Går de for den så har de allerede mistet en kunde... Håper sannelig Bungie ikke går for den løsningen.

 

Det er greit at de forholder seg til formelen, men dersom de ikke spriter opp litt så kan de ha det så godt.

5418706[/snapback]

jo forstår hva du mener.. men vist di forandrer for mye så HAR DI ØDELAGT ALT!?!? :tease:

Lenke til kommentar
Lurer egentklig åssen storryen blir etter den litt bråe slutten på HALO 2.

5420095[/snapback]

 

Brå slutt? Det var jo nesten verdens største cliffhanger!

 

Sier ikke mer, vil ikke spoile for de få som ikke har runnet spillet, dessuten burde du skjønne litt av hva 3-eren handler om, jeg mener, satt du med bind for øya mens sluttfilmen gikk eller?

Lenke til kommentar
Kult! Skal vi gjette på release dates? Tror ikke det bli i 2006 ivertfall, men våren 2007! :)

Håpe det blir en kul film på E3;)

5415693[/snapback]

 

Nå har jeg ingen spesifikk kilde på dette, men jeg mener å ha lest at det var muligheter for release samtidig med Halo-filmen som kommer i 2007(ifølge imdb)

 

Er det framleis tru på lansering av Halo 3 rundt dei tider PS3 kjem ut?

 

Og koblingen med ps3 releasedate har vel blitt kastet på dynga. Som Dr.Peedee har sagt før meg ja.. *hoppet over en post*

 

Edit: cred2Dr.Peedee

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Lurer egentklig åssen storryen blir etter den litt bråe slutten på HALO 2.

5420095[/snapback]

 

Brå slutt? Det var jo nesten verdens største cliffhanger!

 

Sier ikke mer, vil ikke spoile for de få som ikke har runnet spillet, dessuten burde du skjønne litt av hva 3-eren handler om, jeg mener, satt du med bind for øya mens sluttfilmen gikk eller?

5422065[/snapback]

 

Selvfølgelig var slutten helt rå, har ikke sagt noe annet jeg, men synes bare at den kom så brått på. Syntes spillet var for kort. Hva var det du trodde jeg mente da man? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Lurer egentklig åssen storryen blir etter den litt bråe slutten på HALO 2.

5420095[/snapback]

 

Brå slutt? Det var jo nesten verdens største cliffhanger!

 

Sier ikke mer, vil ikke spoile for de få som ikke har runnet spillet, dessuten burde du skjønne litt av hva 3-eren handler om, jeg mener, satt du med bind for øya mens sluttfilmen gikk eller?

5422065[/snapback]

 

Selvfølgelig var slutten helt rå, har ikke sagt noe annet jeg, men synes bare at den kom så brått på. Syntes spillet var for kort. Hva var det du trodde jeg mente da man? :dontgetit:

5423503[/snapback]

 

Cliffhanger er det beste som kan skje en film, et spill ol! Utrolig irriterende, men det får deg til å dikte opp ville teorier om hva som skjer, + du biter av det fingrene hver gang spillet blir utsatt. Spennende :!:

Lenke til kommentar
Cliffhanger er det beste som kan skje en film, et spill ol! Utrolig irriterende, men det får deg til å dikte opp ville teorier om hva som skjer, + du biter av det fingrene hver gang spillet blir utsatt. Spennende

 

Nettop, husker da jeg spilte gjennom HALO 1 var bra slutt det men da den siste scenen med

Master Chief og de ordene ha sa

i HALO 2 ropte jeg "WHF?; That`s it?", så spennende var den. :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Cliffhanger er det beste som kan skje en film, et spill ol! Utrolig irriterende, men det får deg til å dikte opp ville teorier om hva som skjer, + du biter av det fingrene hver gang spillet blir utsatt. Spennende :!:

5423565[/snapback]

 

Selfølgelig et Cliffhangere bra; for utviklerne. De tok spillet (Halo 2) som sin utgivingsdato ble beskrevet (av microsoft riktignok, men uansett:P) som en av de største dagene innen underholdning, og ga den en cliffhanger. Dette tjener Bungie på på alle måter. Ikke bare de som starter diskusjoner og teorier, men de tjener av begge parter. Både de som ble ekstremt fustrert over slutten (og dette er egentlig forståelig når man tenker på det) OG de som elsket den. Fordi begge parter prater veldig høyt om det, og skaper enda flere tanker og forhåpninger om 3'eren. Foreløpig er det eneste vi vet om Halo 3 at den vil inneholde en slutt, og det er grunn nok til at mange vil kjøpe spillet, blant annet. Bland det med spennende mystikk fra Bungie sin side, og "hypen" vokser av seg selv.

 

Den største minusen med clifhangere på spill, er at det kan ta mange år før spillerene får sin langt etterlengtede slutt. Dette høyner igjen fustrasjonsnivået på folk. Risky situasjon, men du elsker det, eller hater det :p .

 

Personlig eg Halo 3 det spillet jeg gleder meg mest til. Delt førsteplass med Gears of war. GoW har enooorme potensialer, og kan ikke vente til demoen :p .

Endret av GaboonViper
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gleder meg mye til HALO 3 kommer.

Jeg var ikke fornøyd med HALO 2.

Hadde man tatt meningen og personene o.l. fra HALO 1 og blandet det med grafikken til HALO 2 så skulle jeg vært fornøyd.

 

Ved HALO så fobinder jeg det med MasterChief og vennene hans. Ikke romvesene. Men greit at vi spilte dem en stund, men det var for lenge.

 

Stå på Bungie!

Lenke til kommentar

Jeg spilte Halo ihjel.. Toern har jeg vel aldri fullført. Likte ikke historien og levlene, og grafikkfeil gjorde at jeg ikke kunne hygge meg med det slik som jeg burde. (ja, det irriterte :S)

 

Håper at Halo 3 blir noe i stil med halo 1 (angående spillbarhet ihvertfall) ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ang utgivelse dato... ,må dere ikke glemme at dette spille har helt sikker vert under utvikling en stund... de begyner å fortelle litt smått nå for og få opp hypen. ,må holde det hemmelig, og vips så er det her fortere enn vi aner. men i 2006 vill vi neppe se det... kanskje slutten av året?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...