Gå til innhold

Halo 3 confirmed av Bill Gates!


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det framleis tru på lansering av Halo 3 rundt dei tider PS3 kjem ut?

5415760[/snapback]

 

Man kan like godt snu på det - Kommer PS3 ut når Halo 3 kommer?

 

Det var riktignok en del info ute på nettet rundt lanseringen på xbox360 om at Gates hadde sagt at Halo skal lanseres når PS3 komner. Men dette har senere blitt tilbakevist og visa nå er at det "kommer når det er ferdig".

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
håper Bungie bruker good tid til å utvikle halo 3! halo 2 er et fenomenalt spill men bungie har selv sagt di var under stort tids press..  lengre tid=bedre grafikk :)  forhåpentligvis

5418063[/snapback]

Jeg vil heller ha en skikkelig gjennomført historie og gameplay overfor grafikk. Personlig gadd jeg aldri spille Halo 2 mye. Håper sannelig Halo 3 kommer med mer en bedre grafikk.

Lenke til kommentar
håper Bungie bruker good tid til å utvikle halo 3! halo 2 er et fenomenalt spill men bungie har selv sagt di var under stort tids press..  lengre tid=bedre grafikk :)  forhåpentligvis

5418063[/snapback]

Jeg vil heller ha en skikkelig gjennomført historie og gameplay overfor grafikk. Personlig gadd jeg aldri spille Halo 2 mye. Håper sannelig Halo 3 kommer med mer en bedre grafikk.

5418629[/snapback]

 

Heilt klart riktig det du sier der, mindre bugs,godt gameplay,god historie og god spillbarhet både i SP og MP er langt mere viktig :)

Lenke til kommentar

:!: grafikk er selvsagt ikke alt :!: eg bare tror jo lengre tid di bruker jo bedre vil grafikken bli.. dessuten så er sikkert historien i boks...?!? og gamplaymessig så vil eg ikke ha noen store forandringer fra halo 2. kansje litt endra HUD.. + litt annent nytt.. men ikke noe drastisk.

"if it aint broke don`t fiks it" ordtaket burde gjelde denne gangen og

Lenke til kommentar
"if it aint broke don`t fiks it" ordtaket burde gjelde denne gangen og

5418697[/snapback]

Går de for den så har de allerede mistet en kunde... Håper sannelig Bungie ikke går for den løsningen.

 

Det er greit at de forholder seg til formelen, men dersom de ikke spriter opp litt så kan de ha det så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...