SumSar Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hei. Jeg sitter her å funderer på alle de telefonene som desverre ikke selges i vårt lille land her oppe i nord, så jeg tenkte jeg skulle høre om noen har slike telefoner, og som har lyst å fortelle litt om dem? Jeg vet at bufodill(sikkert skrevet feil, sorry) har en mitsubishi av noe slag, og at mobilguiden666 har hatt fingrene sine på det meste av mobiler innenfor europa, men jeg regner med at det er flere her inne som har uvanlige/sjeldene telefoner. Så har du en telefon som ikke selges i norge, evt. i begrenset oppslag, så er det bare å fortelle i vei. Det er forresten fritt fram å fortelle litt om den/de, komme med bilder osv, av dem. Endret 11. januar 2006 av SumSar Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har en Siemens SX1 McLaren, tror ikke den noen gang har vært solgt i Norge Har også en Xelibri 5, som heller ikke kom på det norske markedet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Nec 920 er den eneste sære utenlandstelefonen jeg eier akkurat nå. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Vel, foruten alle de jeg HAR hatt har jeg Panasonic V3. U6, L6, V3i og L7 har jeg, men de kommer jo til Norge etterhvert. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Samboeren min har den Rosa Razrversjonen som er begrenset til 5000 stykker. Men specsmessig er den en stusselig greie, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå