^Jalla^ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har et irriterende problem. Når jeg starter "volumkontroll" legger den seg nede på verktøylinja, men vinduet får jeg ikke frem. Hvis jeg minimerer vinduet legger den seg ned på linja, men hvis jeg gjenoppretter/ maksimerer ser jeg at vinduet legger seg utenfor skjermbildet på venstre side slik at jeg ikke har mulighet til å finne det frem, Dette skjedde akkrat med "edderkoppkabal" også uten at jeg har gjort noe galt. Hvordan kan jeg fikse dette/ finne de frem igjen?? Endret 10. januar 2006 av ^Jalla^ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har du sjekket maskinen for spyware? Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Har du sjekket maskinen for spyware? 5416566[/snapback] Ja jeg har det. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Du kan se om dette som har vært oppe tidligere kan hjelpe deg : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515784 Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Ja det virket faktisk på vinduet med edderkoppkabal, men ikke med volumkontrollen. Ganske irriterende egentlig....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå