c7Nn Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Funksjoner: -Kalender: Helst. -MMS: Ja -GPRS: ja. -EDGE: gjør meg ikke noe men må ikke ha det. -Email klient: Ikke viktig. Form: -Klapp:nei -Vekt: ikke det viktigste men ikke noe sore greier -Antenne: nei -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig. Skjerm: -ca 260000 -Touchscreen:nei Pris: Mellom 1000-2500 (med abo....) Med abonnementsbinding: ja Diverse: -Merke: Nokia. sony ericsson, samsung. helst -Kamera: Ja -Videokamera: Ja. -Symbian:hmm samme.. er ikke sikker på hva det er -Infrarød port: det eller blåtann, helst blåtann. -Blåtann (Bluetooth): * -Høyt internminne: Ja, hvis ikke minnekort! -Minnekort?: Ja, helst!! -MP3: Ja. -Radio: Kan følge med, men ikke så viktig. -Triband: Trengs ikke -Wlan: ikke så viktig -Batterilevetid: så lang som mulig -Bruksområdet på telefonen: Ta bilder, sende sms/mms, høre på musikk, filme, ringe ++ så takk hvis noen kunne hjulpet meg har sett litt på: w800, w810, evt d600 eller n70.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 jada her var det mange som ville hjelpe meg... Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Funksjoner:-Kalender: Helst. -MMS: Ja -GPRS: ja. -EDGE: gjør meg ikke noe men må ikke ha det. -Email klient: Ikke viktig. Form: -Klapp:nei -Vekt: ikke det viktigste men ikke noe sore greier -Antenne: nei -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig. Skjerm: -ca 260000 -Touchscreen:nei Pris: Mellom 1000-2500 (med abo....) Med abonnementsbinding: ja Diverse: -Merke: Nokia. sony ericsson, samsung. helst -Kamera: Ja -Videokamera: Ja. -Symbian:hmm samme.. er ikke sikker på hva det er -Infrarød port: det eller blåtann, helst blåtann. -Blåtann (Bluetooth): * -Høyt internminne: Ja, hvis ikke minnekort! -Minnekort?: Ja, helst!! -MP3: Ja. -Radio: Kan følge med, men ikke så viktig. -Triband: Trengs ikke -Wlan: ikke så viktig -Batterilevetid: så lang som mulig -Bruksområdet på telefonen: Ta bilder, sende sms/mms, høre på musikk, filme, ringe ++ så takk hvis noen kunne hjulpet meg har sett litt på: w800, w810, evt d600 eller n70.. 5415498[/snapback] Hvis musikkdelen ikke er så viktig, så hadde jeg valgt N70. Er det musikk som gjelder hadde jeg gått for W800. Lykke til Endret 11. januar 2006 av Pepsi Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er med abonnement, Pepsi. Det står to steder. Hm, du vet ikke hva symbian er. Jeg ville nok valgt W800i, eller evt. ventet på W810 hvis du vil ha EDGE. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 hmm ja har tenkt på det men er egentlig blitt usikker på samsung D600 og den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå