tacomodo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Puttet nettopp i 2 nye brikker så jeg har 4x512. Fint lite som kan gå galt. Startet opp, ser bios skjermen, ser windows loading skjermen, men så blir det svart når den skal komme til logon screen. Kan det være at windows tror jeg har byttet maskin ellerno, og slår seg vrang slik at en reinstall er obligatorisk? Endret 10. januar 2006 av tacomodo Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har du sjekket om det ble endringer i BIOS når du oppgraderte? Alternativt sjekke om de nye brikkene klarer de innstillingene som var i BIOS. Prøv å stille inn minnet på trygge verdier og start opp. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Det var nøyaktig samme brikker så timings o.l. burde være det samme. Uansett så står alt likt på mitt DFI Lantparty UT NF4 blabla hovedkort. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Husk at du må sette CPC til disabled (commandrate 2T) før su setter i de siste to 512MB . Athlon64's minnekontroller greier ikke 1T med 4*512MB . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå