KrisKrash Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Funksjoner: -Kalender: Helst kalender. -MMS: Ja -GPRS: Ikke nødvendig. -EDGE: Aner ikke hva det er. -JAVA: Ikke nødvendig -Email klient: Ikke viktig. Form: -Klapp: Whatever -Vekt: Liten og hendig -Antenne: Helst ikke -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig. Skjerm: SKAL ha fargeskerm. -Over 65000 farger. -Touchscreen: Ikke viktig Pris: Mellom 2000 og 3000... Med abonnementsbinding: Nei! Diverse: -Merke: Ikke viktig -Kamera: Ja -Videokamera: Ja. -Symbian: Aner ikke hva det er.. -Infrarød port: Ikke viktig -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Høyt internminne: Ja, hvis ikke minnekort! -Minnekort?: Ja, hvis ikke høyt interminne.. -MP3: Ja. -Radio: Kan følge med, men ikke så viktig. -Triband: Trengs ikke -Wlan: Ikke veldig viktig -Batterilevetid: Helst good og lang levetid! -Bruksområdet på telefonen: Ta bilder, sende sms/mms, høre på musikk, filme litt og lignende enkle ting!! Er noen av disse tingen for meg: D500, E730, 6111 eller 6270/80?? Lenke til kommentar
KrisKrash Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 HÆ?!?! Ingen innlegg? Dette var trist... Lenke til kommentar
KrisKrash Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Bare glem alt jeg sa om at jeg trenger hjelp... Jeg skal i butikken og sjekke hvordan de forskjellige ser og kjennes ut. Kanskje jeg ikke gidder å bruke så mye penger engang, kanskje det blir en 2650 Endret 11. januar 2006 av KrisKrash Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Tråd stenges på grunn av bumping. Trådstarter henvises til retningslinjene og nettiketten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg