themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har en 2000+ Palomino liggende, socket A, så etter masse varmeproblemer osv, så er jeg blitt lei den, kjøleren min er sikkert for dårlig, eller så er det kontakt problemer, men jeg gidder rett og slett ikke mer med den ! Så jeg kom over en annonse på Bruktmarkedet, hvor en mann, har lst til å kjøpe en xp 2000+ og oppover! Så jeg tenkte ejg skulle slå til på dette. , Jeg ringe han nettopp, og han skulle ringe meg igjen imorgen Hva bør jeg ta for denne? Er fornøyd med noen lapper(hundre lapper), men er mer på jakt etter deres anbefalinger :=) Edit: Leste i everest, hvor det står: Pakke Type: 453pin PGA! er dette socket A? eller driter jeg meg ut? Endret 10. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 200 + porto er vel greit. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Han fyren bor vel i området, (sjekka gulesider), eller, vis vi møtes i byen, så blir det uten porto da.. så jeg kan få 200kr for den? synst det var en grei pris jeg? Andre formeninger? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 200kr høres greit ut det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå