Gå til innhold

Hole in the Sky festivalen '06. - Diskusjonstråd.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er gleder meg mest til er å stå opp søndags morgon kl.9 og kjøre sørover. <3

6721850[/snapback]

Det blir nok gøy ja, sikker på at du er iform til å kjøre da?

Når drar du Kim? Jeg flyr på fredagen å skulle bare ringte Glint når vi landa, så bærer det rett på pilsing. Detta blir koz. :)

Lenke til kommentar

Hjemme fra min første dag på Hole in the Sky. Av dagens band så var det Helheim som var mest underholdene, da dødmetall og slikt ikke er helt min stil. Tidig å se så mange kjente fjes i publikum, støtte på Satyr, Nick Barker, folka i Enslaved og Morbid Angel. Abbath var visst også tilstede i publikum uten at jeg kunne se han.

Lenke til kommentar

Faen så bra Gojira var i går.. herreminhatt! Sinnsjuk energi på scena, og dei spelte omtrent perfekt! Hadde egentlig forventninga om at det skulle bli bra, men dei tok kaka.

Synd Verftet er ein møkkaplass for konserter med den der svære søyla midt på. Hadde jo vært plass til dobbelt så mange folk der, om den ikkje hadde vært der.

Lenke til kommentar
Synd Verftet er ein møkkaplass for konserter med den der svære søyla midt på. Hadde jo vært plass til dobbelt så mange folk der,  om den ikkje hadde vært der.

6744650[/snapback]

Er glad det ikke var dobbelt så mange folk der, det ble varmt nok med de 1000 som var der.

Jeg var bare på HITS fredagen, var I bra?

Lenke til kommentar
Synd Verftet er ein møkkaplass for konserter med den der svære søyla midt på. Hadde jo vært plass til dobbelt så mange folk der,  om den ikkje hadde vært der.

6744650[/snapback]

Er glad det ikke var dobbelt så mange folk der, det ble varmt nok med de 1000 som var der.

Jeg var bare på HITS fredagen, var I bra?

6751025[/snapback]

Tja, jeg ble ikke tatt av vinden akkurat. Var litt skuffet. De som overrasket stort var My Dying Bride. Det var fett live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...