Even89 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det noen som har erfaringer med chipping av psp.. Jeg har fått tilbudet om å få min chippet for 300 og jeg har versjon under F siden jeg ikke har oppdatert den ennå i tilfølge jeg skulle chippe den.. Men det jeg stusser på er om det er skadelig for psp'en? Og om det er noe forskjel fra versjon til versjon.. Siden jeg kan jo ikke oppdatere den etter jeg har chippet den.. Noen erfarte? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det mulig å chippe en psp? Jeg er ex psp eier og har ikke hørt om det? Gi litt mer info, kansje han som ga deg tilbudet prøver å lure deg på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 chippe? den var ny. det er ikke snakk om å downgrade den da? det klarer du fint selv. ligger masse guider/tutorials ute på nettet rundt omkring. mitt tips er www.psphacking101.com Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Er det mulig å chippe en psp? Jeg er ex psp eier og har ikke hørt om det? Gi litt mer info, kansje han som ga deg tilbudet prøver å lure deg på en eller annen måte.. 5416147[/snapback] Neinei.. Det går ann å chippe Psp. Da kan du spille lastet ned spil på og sånt.. Det er en god kompis av meg og han lurer ikke folk. Han har bestilt chippen fra utlandet. Men jeg er ikke ekspert da, så jeg vet ikke hva som skal til for å spille spill jeg har lastet ned på pcen.. Går det ann uten å chippe? Hvordan gjør jeg da dette? Endret 10. januar 2006 av Even89 Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvordan brenner man umd? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Man kan ikke brenne en UMD. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det mulig å chippe en psp? Jeg er ex psp eier og har ikke hørt om det? Gi litt mer info, kansje han som ga deg tilbudet prøver å lure deg på en eller annen måte.. 5416147[/snapback] Neinei.. Det går ann å chippe Psp. Da kan du spille lastet ned spil på og sånt.. Det er en god kompis av meg og han lurer ikke folk. Han har bestilt chippen fra utlandet. Men jeg er ikke ekspert da, så jeg vet ikke hva som skal til for å spille spill jeg har lastet ned på pcen.. Går det ann uten å chippe? Hvordan gjør jeg da dette? 5416391[/snapback] Du bare nedgraderer pspen din, tror kompisen din lurer deg litt. Lenke til kommentar
zph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du bare nedgraderer pspen din, tror kompisen din lurer deg litt. 5417423[/snapback] Enig, har ikke sett fysisk PSP chipping nevnt noen steder på nettet. hittil er det kun nedgradering til 1.50 FW og bruk av iso-loadere som har vært tilgjengelig for PSP. ::zph Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 jupp, dette er lureri. det er ikke snakk om Chipping. Man nedgraderer til versjon 1.5 (om man ikke allerede har den), skaffer seg 1-2gb minnekort, laster ned en UMD-emulator, og til slutt spill. dette er såklart ulovlig. Men det finnes en hel haug med programmer og spill som er såkalt "homebrews", altså laget på gutterommet og er gratis å laste ned å bruke. Mye nyttig stoff finner du i "den store PSP-tråden": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=372727&hl= Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Du bare nedgraderer pspen din, tror kompisen din lurer deg litt. 5417423[/snapback] Enig, har ikke sett fysisk PSP chipping nevnt noen steder på nettet. hittil er det kun nedgradering til 1.50 FW og bruk av iso-loadere som har vært tilgjengelig for PSP. ::zph 5417504[/snapback] Og hvis jeg gjør dette kan jeg spille nedlastede Iso spill på psp'en Via valgt program? (fastloader osv) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan spille av backup iso'er av spillene dine da ja, men slikt bør du ikke diskutere her. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan spille av backup iso'er av spillene dine da ja, men slikt bør du ikke diskutere her. 5417615[/snapback] Har søkt litt rundt i verden og funnet ut det jeg vil:D Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tenkte meg det, chip er i såfall bare tull. Jeg kjøpte ikke ET eneste orginalt spill til min psp, men jeg spillte masse fordi Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 PSP kan IKKE chippes. Hvis man er uheldig og har firmware 2.1+ så kan man heller ikke nedgradere den. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Man har nå klart å spille homebrew med både 2.5 og 2.6. Mange gode ting i vente for oss PSP-eiere Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 PSP er vel såpass kompakt for at en chip skal få plass vel...?! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 PSP er vel såpass kompakt for at en chip skal få plass vel...?! 5427107[/snapback] neida. alt er mulig. De fleste chippene er veldig små. Jeg fikk en magic 3 chip engang inn for installasjon, den var seriøst ikke større enn en simkort brikke Men noe xbox chip hadde nok det ikke vært plass til inni der. Men blir nok trangt om plassen uansett. Du har alltid komponenter (microchips) som sitter på hovedkortet som stikker litt ut. Det går da an å plassere en chip brikke et annet sted på kortet hvor disse chippene ikke er, og da blir den ikke noe tykkere hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du kan spille av backup iso'er av spillene dine da ja, men slikt bør du ikke diskutere her. 5417615[/snapback] Husk at det ikke er alle spill som det er mulig å kjøre på 1.5 psper enda, GTA LCS f.eks. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hadde det vært PSP chip så hadde det blitt sagt mye om på diverse konsollsider som jeg surfer daglig. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 kul "bestekompis" du har som prøver å hustle deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå