oddi_s91 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 jeg trenger hjelp med å finne nyeste driver til skjermkortet radeon 9500 / 9500. når jeg spiller hva som helst, litt krevende spill kommer det striper over alt på spillet.... så hvis noen har noe informasjon eller noe om hvordan jeg skal få vekk disse stripene, og hva jeg må gjør for å gjør det så hadde det vært kjempe flott Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Last ned siste driver til kortet ditt frå ati og prøv igjen. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hm... striper = artifacts? Siden det er et 9500np, er det vel stor sjanse for at det har blitt "tullet" med... Lenke til kommentar
oddi_s91 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 men problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne hvor jeg laster ned siste driveren, kan noen hjelpe meg med det? og nei det er ikke artifacts... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 www.ati.com <-her (teite regel) Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå