Pål-Espen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) hvordan forminsker jeg et bilde i paint så jeg kan bruke det som avatar? Moderatoredit: lite beskrivende emnetittel som gikk i strid med tre ords regelen er endret. Endret 10. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tror ikke man kan forminske i paint, men hvis du legger ut bilde her så kan jeg gjøre det for deg Scotty Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Med "strekk og forskyv bilde" kan du forminske bilde med, men den bruker % Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ellers kan du jo hente ned resizer (?) som er gratis og en den del av microsofts "power tool"-pakke om jeg ikke tar feil. programmet integreres i windows og når du høyreklikker på et bilde, kan du velge resize. lykke til. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Prøv her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=395140&hl= Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Paint bruker nearest neighbour, så resultatet er skikkelig dårlig. Last ned Gimp og gjør det der. Gimp er jo gratis. -Ko_deZ- Endret 10. januar 2006 av Ko_deZ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Trådstarteren har lagt meg til på msn og alt er ordnet! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Irfanview syntes jeg er det beste programmet til å vise, resize og komprimere bilder. Det er også raskt, lite og freeware. EDIT: Jeg ser nå at dette er en tråd som har vært i bakgrunnen i opera en god stund (over en time) uten å ha blitt oppdatert og jeg beklager for unødvendig svar. Endret 10. januar 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva med: Bilde -> Attributter...(Ctrl+E). Så hvis du skal ha da til avatar så er det maks 80pixler gange 80pixler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå