Slimshady Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Når jeg kobler til headset'et så blir det ekstremt høy lyd med mindre volumknappen i lydinnstillinger blir satt til nesten laveste nivå. Jeg bruker splitter mellom høyttalere og headset på lydutgangen. Ingen av de andre utgangene på lydkortet gir lyd ut.. Er det noe å gjøre med dette? Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hva gjør egentlig folk når de skal koble til et headset itillegg til det vanlige lydanlegget? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Sånn som du formulerer deg nå, virker det som om du tror at alle har samme lydkort som deg og følgelig kan svare på grunnlag av det. Spesifiser! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 altså ville du fortalt oss hva slags lydkort du har? mange kobler høytalera i lydkortet, også kobler headsetet i høyttaler inngangen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg kan koble til hodetelefoner på volumkontrollen til høytalersettet (Creative T3000). Har selv hatt samme oppsett med splitter, og har prøvd to hodetelefoner: Porta Pro (laget for MP3-spiller o.l., lettdrevne=høyt volum) Headset for stereoanlegg, ukjent merke, disse er mer tungdrevne, og de var det ikke merkbart høyt volum på. Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Har Soundblaster Live! Player Value. 2 utganger for høyttalere (henholdsvis Fronthøyttalere og bakhøyttalere). Mikrofon inngang. Line in. SPDIF inn/ut. Og Gameport. Alle tilkoblingene er RCA bortsett fra Gameport. Har Logitech Z3 høyttaler anlegg. Og Labtec headset (mikrofon og høyttaler). Mener det har gått greit med lyden før. Men nå blir lyden i headsetet ekstremt høy fra høyttalerutgangen på lydkortet. Endret 13. januar 2006 av Slimshady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå