magnusnilsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Når jeg starter opp windows XP home på min pc og har logget inn kommer det opp en feilmelding: finner ikke smss.exe osv.. Hva er problemet? mistenker virus? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har du sjekket maskinen for virus / spyware ? Her finner du uansett relevant informasjon om den aktuelle filen : http://www.liutilities.com/products/wintas...sslibrary/smss/ Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Virus skann med panda utført og spyware skann! Men enda et problem er at jeg ikke kan oppdatere med windos update Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Virus skann med panda utført og spyware skann!5415925[/snapback] Du glemmer å nevne om du har funnet / fjernet noe ?Men enda et problem er at jeg ikke kan oppdatere med windos update 5415925[/snapback] Kan du poste hva slags feilmelding du får her da ? Er litt vanskelig å hjelpe deg når man ikke vet det..... Lenke til kommentar
Trellis Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Når jeg starter opp windows XP home på min pc og har logget inn kommer det opp en feilmelding: finner ikke smss.exe osv..Hva er problemet? mistenker virus? 5414944[/snapback] Fjern alle referanser til filen i registret. (regedit) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Fjern alle referanser til filen i registret. (regedit) 5426354[/snapback] Det er ingen god løsning, da vil du fjerne alle de referansene til den filen som skal være i registeret.Bruk msconfig : Start -> kjør -> msconfig (trykk enter) Så kan du ta bort referanser til den filen der, om den i det hele tatt befinner seg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå