Pål-Espen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hva skal man gjøre når ting plutselig blir borte? hadde ei mappe på skrivebordet med en del bilder som bare helt plutselig ble borte... bare filene der som ble borte, å gikk inn i C:\ å fann mappa til skrivebordet og di var borte fra der og, hva skal jeg gjøre for å få tilbake filene? Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) last ned prøveversjonen av Get Data Back og se om den finner filene. Endret 10. januar 2006 av capy Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 For fremtiden: Ikke la andre bruke maskinen din, evt. unngå å nerde i fylla Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 hvordan funker det? scanner gjennom med den nå... Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 1. jeg har et ganske sikkert passord som ingen kommer forbi(ikke i denne her familien i allefall, å helt sikkert ingen andre i bygda) 2. når jeg nerder i fylla så finner jeg igjen andre kjennemerker Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 hvor langt tilbake finner den filer i GetDataBack? Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 sitter med en haug med filer her som jeg sku fått over til PCn... hvordan gjør jeg det? på GetDataBack Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 GetDataBack koster penger, du må registrere det for å få recovre filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå