PowerZone Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei! Jeg har hørt fra en ubekreftet kilde at det finnes en light versjon av XP? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg kjenner ikke til noen offisiell XP Light, men det er noen som har laget noe de kaller nLite el.l. hvor man enkelt kan strippe XP for endel uønskede komponenter. Jeg holder meg til normal XP, og kan ikke uttale meg om hvorvidt det er gunstig å strippe XP. Jeg er redd det vil komme en dag jeg trenger noe som ikke er der... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det finnes en light versjon i Asia som selges billigere enn fullversjonen, men den er ikke tilgjengelig andre plasser enn i Asia. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Finnes det versjonar som er tilpasssa svakare maskiner? Lenke til kommentar
abze Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) For de som har lyst å lage sin egen slipstreamet xp Kan besøke DENNE og DENNE Er lett å få vekk alt rusket og vil du at andre ting skal inst sammen med xp, besøk DENNE Endret 10. januar 2006 av abze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå