Kakofoni Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg skulle levere inn en stil i Fronter, og når jeg skulle logge inn så jeg en link hvor det sto "nettleser advarsel". På den lenken sto det: "Nettleseren " OPERA 8.50 for Win" er støttet av Fronter, men noe funksjonalitet vil ikke fungere tilfredstillende på grunn av manglende teknologisk støtte i nettleseren. Dette gjelder særlig ved bruk av editoren." Manglende teknologisk støtte? Wtf? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Aldri stol på slike ting. Er mange steder det står at opera er for dårlig for ditt og datt. Andre steder står det at den browseren er for dårlig. Det er rett og slett dårlig programering på siden og evt veldig sære funksjoner. Nå vet ikke jeg hva Fronter er ,men satser på at det er noe ala its learning? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ikke alle hjemmesider støtter alle nettlesere da... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Alle sider skal støtte alle nettlesere, om man ser bort fra ymse script. Sider skal se like ut, det kan vi i alle fall være enige om. Ellers er det jo grusomt tåpelig å lage en side som kun støttes av den og den browseren. Men klart nok.. Enkelte er mindre flinke enn andre.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Brukte Opera inntil et par uker siden, da gikk jeg lei av at den var så treg... Bruker Firefox nå, og surfer med full speed! Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 er det fronter.com det er snakk om? Hos meg har det alltid funket fint og bruke opera på fronter. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Bruker fronter og det går helt fint Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har brukt Fronter med Opera 8.50 og aldri savnet noe funksjonalitet. Syns nesten det fungerer bedre enn med IE fordi sistnevnte er treigere, og ikke har Opera's mer effektive caching. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ellers er det jo grusomt tåpelig å lage en side som kun støttes av den og den browseren. Men klart nok.. Enkelte er mindre flinke enn andre.. 5415086[/snapback] Sider programmert i Microsoft FrontPage fungerer bedre i IE enn i Opera. ...men hvem bruker vel IE og FrontPage? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ellers er det jo grusomt tåpelig å lage en side som kun støttes av den og den browseren. Men klart nok.. Enkelte er mindre flinke enn andre.. 5415086[/snapback] Sider programmert i Microsoft FrontPage fungerer bedre i IE enn i Opera. ...men hvem bruker vel IE og FrontPage? 5415875[/snapback] Sant nok. Men å bruke Frontpage for webdesign er som å bruke en kalkulator som sier at 2+2 = 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå