Joachim_F Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 EA har fornyet eierskapet av System Shock-navnet, og jobber visstnok med et rollespill basert på Ringenes Herre. Les mer Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Et nytt Ringenes Herre rollespill? Jippiiiiii Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva var det jeg sa om EA, melk et navn for alt av penger den kan klare. SERIØST EA, la Ringenes Herre serien ligge nå, trenger ikke melke den mer. Nå har EA fått tak i et nytt spill konsept de kan melke for penger, slik de nå gjør med Sims serien. Argh, blir irritert på den forbanna utvikleren EA. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 nå ble jeg forvirret. Take 2 kjøpte irrational games som lagde system shock spilla right? og de lager "oppfølgeren" bioshock. hvordan i huleste har ea system shock navnet da? ea eier vel ikke take2? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Irrational har bare laget System Shock II, som ble utgitt av EA. System Shock ble laget av Looking Glass Technologies. Navnet eide Origin Systems, som i dag eies av... EA. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 EA er noen utspekulerte jævler som stjeler gode navn som Syndicate, Command & Conquer, System Shock, og enten legger de bort eller lager dårlige oppfølgerere (nei, Generals er IKKE er et spill i c&c stil). Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hva var det jeg sa om EA, melk et navn for alt av penger den kan klare. SERIØST EA, la Ringenes Herre serien ligge nå, trenger ikke melke den mer.Nå har EA fått tak i et nytt spill konsept de kan melke for penger, slik de nå gjør med Sims serien. Argh, blir irritert på den forbanna utvikleren EA. 5414913[/snapback] hvordan blir the sims serien melket? tilleggspakkene som har kommet til sims 2(untatt den julegreia) har mye innhold gameplaymessig, skjønner ikke helt hva du mener med dette... grunnen til at det er mye tilleggspakker til sims er for det at det er ganske enkelt å modde spillet for utvikleren(aka legge til nye ting, teste ut nye gameplaykonsepter, nye features osv osv) EDIT: jeg forsvarer ikke EA, jeg ville bare vise hvor dårlig eksempelet ditt var. Endret 10. januar 2006 av -sparks- Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 det har kommet 9 tilleggspakker til sims 1. det er definiivt melking. de kunne heller brukt lenger tid på hver og gitt ut 3 istede med mer i hver. hver pakke kostet vel 249 eller 299 og. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva var det jeg sa om EA, melk et navn for alt av penger den kan klare. SERIØST EA, la Ringenes Herre serien ligge nå, trenger ikke melke den mer.Nå har EA fått tak i et nytt spill konsept de kan melke for penger, slik de nå gjør med Sims serien. Argh, blir irritert på den forbanna utvikleren EA. 5414913[/snapback] hvordan blir the sims serien melket? tilleggspakkene som har kommet til sims 2(untatt den julegreia) har mye innhold gameplaymessig, skjønner ikke helt hva du mener med dette... grunnen til at det er mye tilleggspakker til sims er for det at det er ganske enkelt å modde spillet for utvikleren(aka legge til nye ting, teste ut nye gameplaykonsepter, nye features osv osv) EDIT: jeg forsvarer ikke EA, jeg ville bare vise hvor dårlig eksempelet ditt var. 5415906[/snapback] Det er ganske enkelt å modde Half-life 2 men du ser ikke at Valve kommer med 10 Half-Life 2 EXP pakker nå, gjør du vel? Poenget mitt er at EA lager 1 spill, som SIM, så lager de slike pakker av angro og gir ut gjennom året. Er greit at et spill er enkelt å modde, men det vil ikke med andre ord si at du trenger å selge EXP pakker i angro, og flere om året. Er det noen med dårlig eksempel her så er det ikke meg. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 EA har desverre betydd døden for mange spill Men faktisk, så tror jeg de har noen gode... Kan bare ikke komme på noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg