DE1 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Heisann! Hvor kan jeg kjøpe motstander til med 33 ohm? Skal paralellkoble 10 LEDs på 2V... Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 på clash olshon eller på elfa. Viss du går inn på www.elfa.se, og velger norsk, så søker du på motstand, også trykker du Karbonskiktsmotstander, der finner du nokre altanativ, klikk på "Kolytskiktsmotstånd, 1/4 W" og finn den på 33 ohm i lista som kommer. Dette er berre nokre av plassane du kan kjøpe motstander, men eg kom ikkje på fleire i farten. Helsing 9.klassingen.... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Clas Ohlson har motstandspakker med E12 rekka, og de er jo greie hvis du driver med litt elektronikk. (PS: er bare 5 stk av hver verdi der, så dersom du trenger veldig mange så bør du nok bestille ett annet sted.) Feks: http://www.hobbyelektronikk.no/catalog/ www.elfa.se To greie steder for dette. Hvis du ikke vil bestille og ikke har en Clas Ohlson-butikk i nærheten kan du jo ta en titt i din lokale "Gule Sider" katalog. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Hadde vært fint om det var et produkt på www.hobbyelektronikk.no siden de har billig porto i forhold til Clas som tok 80 for å sende en 2grams forgrener. Kjenner heller ingen som kan kjøpe fra Clas og sende i fanlig brev (Er ikke CLas på Gjøvik) Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Prøv denne: Det blir ca 5 kroner + frakt... Endret 10. januar 2006 av ZeRKoX Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Og selv om det kanskje ikke er normal praksis hos Hobbyelektronikk, så sender de sikkert det med brev dersom du spør pent. Og da blir vel portoen ca 10 kr. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du vil nok kunne få dei for 11 kr (6 kr i porto), og det er ikkje mykje. 6 kr er nok til å sende 20 gram (trur eg), og 5 motstander veg ca 10 gram (trur eg og)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå