Arctic Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Der var ikke lite gitt... Jeg har en høvelig lang liste her... 2 Smekkfulle søppelsekker, med ting som jeg skulle kaste ble bært ut. 9 smekkfulle returposer med papir ble bært ut. (må tenke på miljøet vettu) 4 pappesker ble "omplassert" og bært ut 5 plastposer ble også "omplassert" og bært ut. Rommet er LITE. Gjett om jeg har god plass nå! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Lenge siden sist du ryddet rommet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Nei egentlig ikke Det som var litt av saken, var et jeg bar ut møbler også...hyller og skap. De var jo fulle av papir, blader og bøker. Alt lå stablet fint her. Med første øyekast så det strøkent ut! Nå ser det tomt ut Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er skikkelig skummelt når ekkolyden fra tastaturet kastes mellom veggene ... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Ja på datarommet har jeg ekko så det holder... På soverommet er det bedre grunnet en svær seng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå