Registrert Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, jeg har utrolig dårlig motak av analoge signaler fra huset mitt, er vell antennen som er ødelagt, men men. Finnes det noe live streame av noen kanaler? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jada Nrk har ett kjempefint arkiv på nrk.no der får du også streamet live de programene nrk har laget. Tv2 har samme greia, men der må man betale:( og de streamer også bare det de selv har laget. Vet også att tvNorge har noe, men hva er jeg ikke sikker på Tror jeg nokk ville gått for større tv antenne? Det som er av live tv og i arkivet er da mest bare vist man har gått glipp av noe.... Men prøv så ser du;) Er bare og tusle inn på NRK og registrere seg så har man gratis tv:) Mvh ITW Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 NRK1 er ikke så viktig, kjipt det at TV2 koster penger:( får se på hva tvnorge tilbyr. takk! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det blir vel slik at alt de Tvnorge har produsert blir gratis mens alt det som de har kjøpt inn (Lost, Csi osv) koster penger å se på Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 NRK1 er ikke så viktig, kjipt det at TV2 koster penger:( får se på hva tvnorge tilbyr. takk! 5414898[/snapback] Tv2 koster da vel ikke penger, pga. All reklamen. Eller var det nett-tv du tenkte på? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er liksom nett tv de snakker om, Streame Tv er jo liksom slik at du ser tv på dataen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå