Gå til innhold

2x 20" VS 1x 24"

aCa

Anbefalte innlegg

Jeg er fra før vant til ett opsett med to stk 19". Hva ville dere anbefale: en 2405FPW eller to stk 2005FPW. Der er jo ikke stor pris forskjell mellom disse valgene. Er litt usikker hva som er mest hensiktsmessig. Jeg bruker PC'en min til litt forskjellig. F.eks spilling, poker (vet noen oppløsningen på bordene på party poker? :cool: ), film og programmering.

Skjermkortet mitt har bare en dvi og vga (geforce6800ett eller annet tror jeg :hmm: ). Kan dette bli ett problem? Men før eller senere vil det bli byttet ut med to dvi. Så er vant med at kvaliteten på skjermene ikke er helt like.

Det er mulig at jeg kanskje venter på de nye modellene det ryktes at Dell skal komme men usikker hva som er best av 2 "små" eller 1 stor skjerm :-)

Any opinions?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var deg, så hadde jeg valgt to "små" skjermer. Dette er veldig greit av og til når man f.eks spiller fullscreen spill, og kan da ha andre programmer åpne på den andre skjermen.

Men jeg vet ikke helt om ditt skjermkort støtter dette. DEt ahr jeg ikke til å se på dessuten tror jeg det er viktig å vite hva som kommer etter 6800.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...