DumbAss Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hva er den beste FTP serveren? Kjører ServU 4.0 selv. Det suger å ha 128kbps upload når du lar venner få tilgang til ftp serveren din!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Serv-U er grei nok den... men hvis du innstallerer RaidenFTPD får du en mye kraftigere ftp-server. Den er derimot ganske vanskelig å sette opp i forhold til Serv-U. Har også lagt merke til at RaidenFTPD utnytter hastigheten mye bedre enn Serv-U under like forhold. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Syntes WARFTPD er den beste jeg. Såvidt jeg vet så kan du vel sette grenser for åssen hastiget vennene dine kan laste ned med. Inviduelt per person eller på grupper. Programmet er veldig omfangsrikt. MEN har aldri vært borte i det raider programmet som nevnt. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg kjører ServU hjemme og fornøyd med det. du kan jo sette opp sperre på hovr fort de skal få lov til å laste ned der også. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Har brukt warftpd, serv-u, + mange andre, men det eneste som virkelig har ALT av funksjoner er Raiden (og den implementerer alt 100% korrekt), den støtter tilog med sftp og har en haug med site kommandoer som er pene og søte, og den har et nydelig vfs. Alt i alt har jeg tilogmed kjøpt lisens til raiden fordi folka fortjener det! Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 jeg har en kamerat som kjører Serv-u, han utnytter hele linjekapasiteten og det funker fint. 380 kb upload... ingen problemer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå