Gå til innhold

hvordan komme rank 14?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Gamer 73:

Kjære venn, tror det er litt mildere forhold på din server enn min.

Ser ut til at det kreves mindre honour på serveren du spiller enn på BL.

Til sammenlikning : Jeg hadde i går uten tirsdag iberegnet 122k honour, og er usikker på om det holder til å gå opp til rank 9 igjen.

Så pvp nivået på BL har nok en del høyere aktivitet enn der du spiller :=)

Lenke til kommentar

Han spiller på silvermoon, veldig lite honor som trengs for rank der... Det skyldes for det meste at BG-køene er fryktelig lange, så mesteparten av tiden man pvp'er, så står man i kø. Det var i hvertfall min erfaring da jeg spilte meg til rank 8 der.

Lenke til kommentar
Han spiller på silvermoon, veldig lite honor som trengs for rank der... Det skyldes for det meste at BG-køene er fryktelig lange, så mesteparten av tiden man pvp'er, så står man i kø. Det var i hvertfall min erfaring da jeg spilte meg til rank 8 der.

ok! så det vil si at å komme til rank 11 for meg kanskje ikke blir så vanskelig?

Dvs at jeg muligens kan gå en rank opp i uken med 20k honor? i hvertfall til rank 11?

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt pokker i rank 14.

Da kan du glemme noe som heter Reallife.

Kamerat av meg har en Centurion Warrior, ikke vet jeg hvilken rank det er men uansett, han er brutalt hektet. Han gjør ikke annet en wow, INGENTING annet.

Msn + Music, prate med venner ? Nei.

Er du så maks usosial at du ikke har tid til å prate med vennene dine på msn engang, har du ikke venner lenger. Jeg er vel den eneste vennen hans nå tror jeg, utenom de han har i wow-life.

Hadde det ikke vært for min aktive snowboard session, hadde jeg ryki med i wow-verdenen akkurat som han..

Gud jeg elsker brett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg har forstått det slik at wow sit ranking system ikke er individuelt. altså om du går opp i rank eller ikk e er avhengig av hvor mye honour andre spillere på lik rank /høyere får. Det er drit det :p

Drit i rank 14 og jogg heller igjennom instancer. Blizzard skulle sett på hvordan pvp systemet funkerer i Dark age of camelot. Der er alt individuelt, og man går fra rank realmrank 1 level 1 til realmrank 10 level 10 uavhengig av andre. wow sitt system er bare teit

Lenke til kommentar

ok! så det vil si at å komme til rank 11 for meg kanskje ikke blir så vanskelig?

Dvs at jeg muligens kan gå en rank opp i uken med 20k honor? i hvertfall til rank 11?

5420833[/snapback]

Nei. Haha, aldri.

Hvis du 5 dobler det tallet der så nærmer du deg KANSKJE noe.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Hehe, med 20 000 honor gikk jeg så vidt opp fra scout til sergeant på Sylvanas, i hvert fall 

Ok hehe...vel det sier jo bare en ting. At det er mye lettere å øke i rank på silvermoon. Thank god! men det skal sies at jeg i snitt sitter 3-4 timer i BG-kø hver eneste kveld. Men i mellomtiden quester jeg, legger min sønn osv, prater skit med wow-venner osv..

Samler ihvertfall på alle mark of honor ditt og datt til helgen kommer. Da får man honor av å levere dem inn merket jeg.

Lenke til kommentar
du burde vel være med i det beste pvp guildet for å ha en sjanse fr å bli rank 14, på ragnaros er det godIike som styrer hvem som blir rank 14

5414611[/snapback]

OT:

På ALLIANCE er d godiike som "styrer" men de blir jo eid av horde premades uansett :p

Du må nok finne en pvp guild som har et system som skal gi alle muligheten til å bli rank 14 i tur og orden hvis du spiller på en server med høy pvp aktivitet

Lenke til kommentar
Jeg vet godt hva jeg snakker om. Du er på rank 13, og går for 14. Det er ikke nødvendig å ha standing 1 hver jævla uke for å gå opp.

5420447[/snapback]

Men det vil vel ta lenger tid uten standing 1?

5420493[/snapback]

Mye lenger tid. En på vår server har vært rank 13 i 2 mndr...

Kommer ikke opp fordi andre spiller mer og blir 14 før han.

Lenke til kommentar
du burde vel være med i det beste pvp guildet for å ha en sjanse fr å bli rank 14, på ragnaros er det godIike som styrer hvem som blir rank 14

5414611[/snapback]

OT:

På ALLIANCE er d godiike som "styrer" men de blir jo eid av horde premades uansett :p

Du må nok finne en pvp guild som har et system som skal gi alle muligheten til å bli rank 14 i tur og orden hvis du spiller på en server med høy pvp aktivitet

5425171[/snapback]

Man trenger ingen guild for å bli rank 14.

Askilies på BL (Undead Warrior) ble rank 14 uten guild.

Alt har med gruppen du spiller med å gjøre, alle må være innstilt på å bruke minst 12 timer i AB hver dag. Må ha VT eller TS og spille som guder i flere uker.

Ikke minst man må spille bra :=)

Lenke til kommentar
Hehe, med 20 000 honor gikk jeg så vidt opp fra scout til sergeant på Sylvanas, i hvert fall 

Samler ihvertfall på alle mark of honor ditt og datt til helgen kommer. Da får man honor av å levere dem inn merket jeg.

5422125[/snapback]

Det er vel nytt med den nye patchen at man får honor når man leverer inn badges. Og det gjelder ikke bare helgene :)

Lenke til kommentar

Ok hehe...vel det sier jo bare en ting. At det er mye lettere å øke i rank på silvermoon. Thank god! men det skal sies at jeg i snitt sitter 3-4 timer i BG-kø hver eneste kveld. Men i mellomtiden quester jeg, legger min sønn osv, prater skit med wow-venner osv..

5422125[/snapback]

125K Honour total sist uke. Ikke alt for mye pvp egentlig, var bonus weekend i AB som dro opp. Til min overaskelse var jeg nå rank 9 igjen. Prøvde egentlig ikke å gå opp hehe :=)

Lenke til kommentar
Det er vel nytt med den nye patchen at man får honor når man leverer inn badges. Og det gjelder ikke bare helgene 

Dette er meget godt mulig. Jeg vet egentlig kun at jeg fikk honor når jeg leverte inn da. Sist gang jeg leverte fikk jeg ikke honor, men dette var også muligens før 1.9 patch ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...