Gå til innhold

hvordan komme rank 14?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På servern min (Stormreaver) finnes det et såkalt Marshalraid. Enten må du være rank 10-11, eller så må du kjenne han som er leder for marshalraidet.

Zerge AB med randoms er nyttesløst, ihvertfall når man gjerne må ha 300-500k honor i uken for å ranke opp.

Så først og fremst finn deg enten et såkalt "marshalraid" eller Guildruns, eller evt. gode venner som er glad i PvP.

Utenom det: er det bare å spille AB 12 timer/day også blir du rank 14 tilslutt :)

Lenke til kommentar
vell fannt ut nå at nesten ingen alliance er høy rank utenom et par folk som driver med pvp hele tiden...får ca. 30-40 hk i hver AB som ender ganske fort og ligger rett bak de high rankede warriorene

5414765[/snapback]

lvl er du med den du skal få på rank 14?

5418513[/snapback]

60 ofc

Lenke til kommentar

max 8 timer hver dag? Tja, ville ikke satset på å bli rank14 med det.

Selv drev jeg med PvP endel, dro sånn ca 120K-200K honor i uka. Det er mange timer! Og hva fikk jeg? Et rare set, og det er ikke akkurat verdt å investere så mange timer for et rare set. Skikkelig drittsystem egentlig, ikke bare var det kjedelig mens jeg holdt på, men jeg ble så lei at jeg slutta med WoW. Annbefaler deg å holde deg unna PvP i WoW, da det er rimelig fubared.

Lenke til kommentar

Når du nettopp er blitt level 60, kan det nesten være bedre å invistere timer i pvp for et bra rare set kontra det å runne instancer med PuGs. Selv var jeg på en god del Baron runs (ihvertfall over 30) for å få Seal of Rivendare og Devout Skirt. Så en positiv ting med PvP farming er at du ihvertfall får itemsene.

Lenke til kommentar

Det er jo alltid visse klasser som tjener klart mer på PvP enn andre. Prester, har omtrent ingen nytte av PvP-utstyr, så fremt du ikke spiller mye PvP. Warlocks, mages og rogues har maks nytte av PvP-utstyr, og tjener vel like mye på å bli exalted med et par battlegrounds som på å farme UBRS, Scholo og DM for utstyr.

Lenke til kommentar
Når du nettopp er blitt level 60, kan det nesten være bedre å invistere timer i pvp for et bra rare set kontra det å runne instancer med PuGs. Selv var jeg på en god del Baron runs (ihvertfall over 30) for å få Seal of Rivendare og Devout Skirt. Så en positiv ting med PvP farming er at du ihvertfall får itemsene.

5419056[/snapback]

Samme sier jeg.

Hadde 30 UBRS runs før jeg fikk meg valor skuldre og chesten derfra.

35 Stratholme Baron runs, så ikke Valor leggs droppe en gang.

Ble drit lei hele shiten og kjørte på med pvp til jeg fikk meg chesten og leggsa på rank 8. De gir jo hele +3 critt rate sammen og Valor er jo shit i forhold til dem.

Så tok jeg AB it exhalted skaffa meg belte, bootsa shoulders og kappa derfra.

Til slutt AV der tuf og Don Julio.

BG og PVP er sikkert som banken, står du på får du valuta for det du gjør.

Du slipper rolle og tape et item. Eller en som har mere dkp tar itemet fra deg.

Regner man ut all tiden man bruker i instancer og alt gullet som går med i reprasjoner så er pvp en bedre løsning å skaffe seg gear på :=)

Da alt opp til rank 8 går veldig raskt, samt å skaffe seg rep er et par måneders arbeid.

Lenke til kommentar
du burde vel være med i det beste pvp guildet for å ha en sjanse fr å bli rank 14, på ragnaros er det godIike som styrer hvem som blir rank 14

5414611[/snapback]

Spiller også på Ragnaros har 4/5 High Warlords i guilden(Horde.) (MoX: Easylife, Kami, Miles og Targol) Alle disse spilte seg til rank 14 med crossguild premade gruppe. Der styrte dem stort sett hvem som kunen bli rank14 og når. Disse spilte stort sett fra folk stod opp om morgenen til alle gikk til sengs langt på natt. Tok en god del uker for å få ranken sin. Så jobb/skole/eit liv utenom wow var ikke en god kombinasjon med rank 14. Så du trenger masse tid og en gruppe på 15-20 andre å spille i lag med.

Endret av Vuggum
Lenke til kommentar
MÅ ikke ha standing 1 for å gå opp på rank13, men topp 5, kanskje topp3 må du minst ha om du ønsker grei progress.

5419867[/snapback]

Tror du leste hva han over skrev litt feil. :)

Det er fra rank 13 og opp han skrev, og det stemmer som han skriver må ha standing 1 i 3 uker skal man greie det.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen? Hvis du spiller 12 timer hver dag i 2-3 månder, så har du faktisk ikke noe liv.

Bare flamm meg, er vel mange her som mener jeg tar feil.. jadda.

5420022[/snapback]

Må nok si meg enig i det her på en måte.

Les min post på side 1 :=)

Rank 14 passer for folk som ikke jobber eller går på skole, og mer eller mindre er lite sosialt utadvent (over den perioden de ranker).

Det behøver ikke bety at de ikke har noe liv, men at de har nok med seg selv, wow og en pc.

wow er som Gamer 73 sier en livsstil for noen:=)

Gamer 73:

Hmm skal vi se, jeg slutta nesten og drive med pvp på rank 9.

Skjedde for mye i guilden på den tiden med ZG og MC. Tok et valg hjalp guilden isteden for å bedrive 8 timer i AB hver dag.

Men så til det du lurer på.

La oss si rank 6 - 11.

Det kan man greie på 5 uker, ta en rank pr uke. rank 6 til 8 rundt 150k honour pr uke.

Fra 8 - 9, jeg hadde 250k honour den uken og gikk vel opp 45% på rank 10 baren.

Hadde nok holdt med 200k tror jeg.

En RL på BL hadde vel 350 k på en uke og gikk opp fra 10 til 11.

Men det er forskjell fra server til server hva som trengs. :)

Lenke til kommentar
Det kan man greie på 5 uker, ta en rank pr uke. rank 6 til 8 rundt 150k honour pr uke.

Fra 8 - 9, jeg hadde 250k honour den uken og gikk vel opp 45% på rank 10 baren.

Hadde nok holdt med 200k tror jeg.

En RL på BL hadde vel 350 k på en uke og gikk opp fra 10 til 11.

Høres grøssende mye ut! Ser på honor rankinga at han som ligger på topp på silvermoon har 58,201 rating. Om dette betyr at han har 58k i honor den uken liksom aner jeg ikke....tror neppe det. Så det er ikke mulig å beregne hvor mye man trenger ut fra å se på honor ranking siden kanskje?

Jeg gikk til sammenligning opp fra private til sergeant 89% med 10k honor på en uke. altså to rank opp med 10k honor på en uke. Neste uke var jeg master sergeant 68% og hadde da 15k honor. Nå har jeg 26k honor og håpte på knight, men det ser ut til at jeg kanskje bare må belage meg på sergeant major liksom.....buhu..

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...