Gå til innhold

hvordan komme rank 14?

Anbefalte innlegg

Vell har planer om og ikke spille på flere chars og bare spille på warlocken min.

har tenkt og kutte up endgame for pvp på low populated pvp realm med AB oppe konstant døgnet rundt og ingen queue til AB.. 1 plassen på ranklista hos alliance har ca. 40k hk.. så hvor lang tid tror dere det kan ta og komme fra rank 8-14? har planer om og pvp 5-9 timer hver dag i AB.

og har noen,noen tips om hvordan man kan farme bra HK når hordene slår oss på under 10 min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv holder jeg mye på med PVP for tiden...og det er ikke lett å slutte med rankinga. Men tiden min begrenser seg selv. Jeg har sagt til meg selv at jeg uansett aldri kommer til å nå lenger enn til epic mount rank. Og av alt pvp reward så er det den jeg mest ønsker meg! Men om jeg får den noengang er vel heller usannsynlig.

Men stå på så fikser du nok rank 14...du har neppe familie å ta hensyn til når du sikter mot rank 14:)

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på først og fremst din pvp rank pr i dag.

Gjør forarbeid, sjekk på serveren din hvor mye honour de som spiller mye pleier å ha, og sammenlign din spillestil kontra dem.

Finner du ut at du kan greie det samme som dem er det bare å kjøre på.

Hitter du rank 13 må du være på topp der i 3-4 uker for å få deg rank 14.

På vår server hadde siste High Warlord på en uke 1011K (ja det er ikke skrivefeil) over en million i Honour på en uke..

Skal du virkelig gå for rank 14 og det er samme miljø på din server som vår må du regne med minst 12 timer i AB pr dag. Gruppa du skal spille med bør helst ha samme ambisjoner som deg, komme høyest mulig. Først og fremst det må være gode spillere du har med deg. Alle BG som har bonus weekend må du kjøre 14 timer på for å være sikker på at du har nok honour og ikke detter ned.

Kan fortelle deg om en på vår server som har vært rank 13 i 2mndr. Hna kommer ikke høyere, skyldes at gruppa han spilte med ble splitta, en gjorde noe så alle ble forbanna. Etter det havner han kun i randoms og der greier du aldri å bli rank 14.

Er ikke meningen å ta mote fra deg med alt det skriveriet her, men jeg har sett hva slik spilling gjør med et menneske. Du kan glemme alt som heter sosial kontakt den tiden du holder på, litt slack her og det er rett ned.

Hadde jeg ikke hatt jobb, eller noen forpliktelser til familie skulle jeg banka på og fått rank 14. Men det er for meg umulig pga familie og jobb.

Btw. Sjekk på thottbot hva utstyret koster, det er ikke mye gullet for de tinga tatt i betraktning hvor bra det egentlig er.

Lykke til :D

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Ikke prøv engang. Tar minst 2 måneder visst du spiller 14 timer om dagen konstant i AB.

Pvp i wow er rett og slett blitt helt idiotisk, beklager å si det. Bare flamm meg fanbois, men det er sant.

5415171[/snapback]

Tror de fleste må innrømme og være enig :roll: hele wow er bare grinding og farming. Åpningen av AQ er et eksempel på akkuratt det

Lenke til kommentar
Ikke prøv engang. Tar minst 2 måneder visst du spiller 14 timer om dagen konstant i AB.

Pvp i wow er rett og slett blitt helt idiotisk, beklager å si det. Bare flamm meg fanbois, men det er sant.

5415171[/snapback]

Tror de fleste må innrømme og være enig :roll: hele wow er bare grinding og farming. Åpningen av AQ er et eksempel på akkuratt det

5415215[/snapback]

Spikeren på hodet der. Alt nytt innhold som har komt til WoW er stort sett bare farming eller grinding. Fantasiløse developere som ikke kan lage annet en timesinks for å holde på folk. Etter lvl 60 går jeg heller på jobb enn å spille WoW, der får jeg ihvertfall betalt.

Men litt offtopic dette, viss du virkelig har lyst til å bli lvl 14, så bare gå igang. Tid er alt du trenger da, regn med 2-3 måneder viss du spiller 12 timer daglig, 6 ganger i uken. Vil jeg anta da.

Lenke til kommentar
vell har skole så har bare tid til max 8 timer hver dag(ikke i helgene) og har en venn som er marshal på realmen med 33k hk :O og ingen er høyere enn marshal på alliance siden..

5415683[/snapback]

Sheesh, hk = ubetydelig, honor som gjør at du går fremover i rankingen.

Lenke til kommentar

Eh, tror en del folk her bør begynne å lese postene de svarer på, nei man trenger slettes ikke 2-3 uker på topp i rank 13 for å bli rank 14 når man spiller på en low-populated server slik som trådstarter, forskjellene fra population på serverene er faktisk enorme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...