Alexander_sola Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ey lurer på hvordan jeg kan vise min http server som ligge på port 85 gjennom port 80 ? Sitter på skolen å alle portene ut er blokkerte hva skal jeg gjøre for å komme innpå port 85 eksternt. Fant på en genial ting då å gå på en free web translation side da men der kunne jeg ikke laste ned noe ! plz need help Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ingen som kan dette ? Bump Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kommer ikke med så veldig mye informasjon, og jeg har ærlig talt store problemer med å forstå hva det er du egentlig lurer på. Om den eneste porten du får lov til å sende trafikk ut fra er port 80 og webserveren din som kjører et annet sted på port 85 så har du et lite problem ja. Du kan selvsagt endre webserveren din til å lytte på port 80 istedet, slik som normale webservere gjør. Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Du kommer ikke med så veldig mye informasjon, og jeg har ærlig talt store problemer med å forstå hva det er du egentlig lurer på. Om den eneste porten du får lov til å sende trafikk ut fra er port 80 og webserveren din som kjører et annet sted på port 85 så har du et lite problem ja. Du kan selvsagt endre webserveren din til å lytte på port 80 istedet, slik som normale webservere gjør. 5414612[/snapback] ja det var akkurat det jeg lurte på men det sviver allerede en web server på port 80 som er VELDIG viktig det er nemlig ekstern pålogging for folk som jobber offshore for et viktig firma Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ekstern pålogging på port 80? -C- Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ekstern pålogging på port 80? -C- 5414668[/snapback] No working Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du sa ja det var akkurat det jeg lurte på men det sviver allerede en web server på port 80 som er VELDIG viktig det er nemlig ekstern pålogging for folk som jobber offshore for et viktig firma Derfor spør jeg igjen.... ekstern pålogging på port 80?? -C- Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvorvidt firmaet de jobber i er "viktig" eller ei, spiller forsåvidt forsvinnende liten rolle - Det betyr ikke at du kan lage en emnetittel som hyler ut spørsmålstegn, bumpe etter 10 minutter osv. Tråd stenges først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg