Howard Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Silverstone har lansert en to-kanals ekstern lydløsning beregnet på tilkopling til USB-porten. Les mer Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 dyrt dårlige specs og lite interessant? -k Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Dersom prisen legger seg lavt (tvilsomt) så vil jeg tro at dette passer veldig bra som et "lydkort #2" hos mange. PCI-plasser begynner det å bli færre av og i stedet for å ofre to på lydkort kan du ha et + USB på denne måten som samtidig har et OK utseende. Lenke til kommentar
asimov Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ja for det skal jo mye til for å slå lydkvaliteten til audigy serien Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 tror ikke lydkvaliteten her er noe å utsette på, jeg har testet usb dac'er fra texas instruments, Dac og usb interface på en brikke, og de har absolutt meget god lydkvalitet! gitt at det er en lignende løsning her, noe jeg tror det er, har den absolutt potensiale. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 vel er nok en del bedre en den dritten jeg har kjørendes på HK nå, Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 D/A samplingsfrekvens: 48000Hz Er ikkje det bad? At det medfører resampling frå 44000Hz til 48000Hz, er vel samme issue hos Creative korta. Eller tar eg heilt feil her? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Burde kunne slå ann blandt brukere av laptops. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Burde kunne slå ann blandt brukere av laptops. 5416866[/snapback] Tror ikke det, finnes gode løsninger som passer i pcmcia, da slipper du å drasse rundt med denne. Til stasjonær bruk mangler den både digital ut og en god hodetelefonutgang. Men den er jo fin å se på. Håper det kommer en oppdatert utgave med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå