IBalic Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har en fil som jeg gjerne skulle hatt til å bli en ukjent fil, dvs. en fil som ikke har noe program å åpnes i. Jeg har valgt at en filtype skal alltid åpnes i et bestemt program ved en feiltagelse. Hvordan gjør man en fil ukjent i windows xp? Det vil altså si at den ikke skal ha noen endelse hvis dere skjønner... Håper noen kan hjelpe. Har et svært irriterende problem relatert til dette... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan vel bare gi fila nytt navn og ta vekk filendelsen, eller gi den en "tullefilendelse" som .magnus el.l.? Hvis du har slått av visning av filendelser for kjente filtyper må du antakelig slå det på først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du bare vil at filtypen skal åpnes i et annet progam enn det du har valgt, så er det bare å høyreklikke på den, Open With/Åpne i, Choose program... / Velg program, og så bla seg fram til det programmet du vil skal åpne filtypen. Husk å huke av i "Always use..." / "Alltid bruk..." Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du bare vil at filtypen skal åpnes i et annet progam enn det du har valgt, så er det bare å høyreklikke på den, Open With/Åpne i, Choose program... / Velg program, og så bla seg fram til det programmet du vil skal åpne filtypen.Husk å huke av i "Always use..." / "Alltid bruk..." 5414324[/snapback] Jeg vil ikke åpne den i et annet program, jeg vil ha den ukjent Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 *LØST* mekka det nå. gikk bare inn på no folder options elns, og så gikk jeg inn på file extensions osv. osv. takker uansett... Lenke til kommentar
alfern Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kontrollpanel->mappealternativer->filtyper Velg filtypen. Gå på avansert. Slett funksjonen "åpne" fra listen. Nå blir den ukjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå