N_M_V Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 På tide og kjøpe ny PC, (gidder ikke å vente på M2) Har selv kommet frem til dette oppsettet, men ønsker kommentarer på dette. Det er helt sikkert noen her på forumet som kanskje kan hjelpe/råde meg til noen endringer? Hensikten er å få en bedre PC, ikke billigere! Kravene er en stabil stille PC, skal klokkes (men moderat) Her finner dere min handlevogn (Har følgende: LianLi + Hardisker + PSU, så dette kan ikke endres) Fint om noen kunne komme med noen synspunkter. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Å kjøpe den Raptor-disken er bortkastede penger. Den gir ikke noe serlig bedre ytelse, og er derfor ikke verdt pengene. Mange sier at noen 7200rpm-disker skal være bedre også. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) På tide og kjøpe ny PC, (gidder ikke å vente på M2) Har selv kommet frem til dette oppsettet, men ønsker kommentarer på dette. Det er helt sikkert noen her på forumet som kanskje kan hjelpe/råde meg til noen endringer? Hensikten er å få en bedre PC, ikke billigere! Kravene er en stabil stille PC, skal klokkes (men moderat) Her finner dere min handlevogn (Har følgende: LianLi + Hardisker + PSU, så dette kan ikke endres) Fint om noen kunne komme med noen synspunkter. 5414207[/snapback] og vis du skal ha raptor kjøp den på 74 gb den skal vis ha bedre ytelse og misten er bra veldig stille edit: hva mener du har du hardiskene, kabinettet psuen som står i prisguiden ? Endret 10. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (Har følgende: LianLi + Hardisker + PSU, så dette kan ikke endres) Dette er deler som jeg hadde, og skal bruke på den nye. (fjernet dem fra handlevognen nå, siden det skapte litt forviring) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 burde hatt et anna skjermkort. det er et fett kort du har valgt men det er jo et ferdi overklokkka jeg ville gådd for et x1800XT eller ventet 2 uker på x1900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå