Joachim_F Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Valve har bekreftet ryktene om at Half-Life 2: Aftermath etter planen skal lanseres i april. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Gleder meg allerede. At historien denne gang handler om å organisere flukten fra byen viste jeg ikke. Jeg får litt sånn land of the dead assosiasjoner i og med at dyr nå kan komme inn i byen og mennesker må flykte. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Håper inderlig ikke at jeg må vente til en gang ut i mai før den når norske butikker, men spillet er sikkert verdt å vente noen dager ekstra på. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Så det kommer til høsten, altså? Gode nyheter. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Gleder meg meget til dette spillet kommer. Har sett frem til det siden jeg fullførte HL2 og ville ha mer HL2 action. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Så det kommer til høsten, altså? Gode nyheter. 5414365[/snapback] høsten, april er da vår... Endret 10. januar 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Så det kommer til høsten, altså? Gode nyheter. 5414365[/snapback] høsten, april er da vår... 5414536[/snapback] han mente nok å være ironisk, "Valve har jo aldri brutt en deadline" Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Så det kommer til høsten, altså? Gode nyheter. 5414365[/snapback] Du er alltid så positiv! Det kan jo godt være at vi må vente til mai, men uansett så kommer Valve til å slippe spillet via Steam. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 For folk som har Silver og Gold medlemskap på Steam kan de laste ned spillet gratis når det utgis via Steam eller? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) For folk som har Silver og Gold medlemskap på Steam kan de laste ned spillet gratis når det utgis via Steam eller? 5418188[/snapback] Får det nok ikke gratis, men tror at du får spillet til en billigere penge enn hva de som ikke har silver eller gold må betale. Endret 10. januar 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvis Valve brukte i overkant av et år på å lage Lost Coast, fremdeles 10-15min selv med lysgreiene...Hvor lang tid bruker de på en tileggspakke som hvertfall varer et par timer? Julesalget 2007 er nok nærmere =) Men nok sarkasme om det velkjente Valve tempoet. Hva jeg ikke forstår er hvorfor de ikke har prøvd å maksimert hvor utvikler vennelig HL2 er, koblet med Steam som leveringsplatform. Andre mindre selskaper kunne pushet ut utvidelsespakker til HL2 med forrykende tempo gjennom Steam i samarbeid med Valve, og enda solgt godt. Opposing Force og Blue Shift var jo knalleksempler på dette - utvidelser laget på kort tid, veldig gjennomførte, og til tider kvalitetsmessig bedre enn opphavet. Vi skulle hatt en 3-4 utvidelser (eller små-historier) i HL2 settingen allerede, fra forskjellige mindre utviklere som vil vise seg, gjærne med andre hovedpersoner (OP4/BS stil), til en hundrelapp eller to =) Selv må jeg si jeg ser mer frem til They Hunger: Lost Souls, enn Aftermath, selv om det er to forskjellige ting. Eller enda SiN Episodes. Hvis det lykkes og de tjener noen kroner er det fritt frem for et sterkt økende innholdsproduksjon. Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan ikke si annet enn at dette var en god nyhet. Håper utvidelsespakka blir like god som selve spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 håper spillet har litt kulere game play og ikke er noe gedigen techdemo som HL2 var Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 håper spillet har litt kulere game play og ikke er noe gedigen techdemo som HL2 var 5424190[/snapback] Javel.... Ser fram til dette, endelig litt mer om hva som skjer i Half Life universet. Yay! Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kan nevne at EA vil slippe Aftermath i norske butikkhyller 27. april, men det er fremdeles mulig for eiere av Half-Life 2 å laste ned ekspansjonen fra Steam fra og med 24. april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg