Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Pff, ungdommen nå til dags kaller jo folk "nørd" for alt, Ikke vet de hva det betyr engang selv. Jævla nørds. Endret 10. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Pff, ungdommen nå til dags kaller jo folk "nørd" for alt, Ikke vet de hva det betyr engang selv. Jævla nørds. 5415803[/snapback] så kommer du da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er dritt. Daniel Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 det er kult i musikk elelr datasammenheng men ikke på langt nær kult i skolesammenheng... ikke at jeg blir kalt skolenerd, men det må være ganske nedverdigende(vanskelig ord) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 det er kult i musikk elelr datasammenheng men ikke på langt nær kult i skolesammenheng... ikke at jeg blir kalt skolenerd, men det må være ganske nedverdigende(vanskelig ord) 5416265[/snapback] Ja huff, å være flink på skolen og tjener millioner når du blir voksen må være fryktelig! Lenke til kommentar
chris Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er "in" å være nerd nå da Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg foretrekker geek ovenfor nerd Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 En vennine av meg sier Nørd til alt, hu mener ikke noe vondt med det hu sier det bare når det skjer noe dumt / morsomt. Ganske gøy egentlig. hehe Hu er jo morsom. Men ordet Nerd, ingen veit lengere hva det betyr. For det første er det ikke et sjeldsord. Det er ikke et vondt ord. Men et helt vanlig. Jeg skal fortelle En Nerd er:[b/] En vitenskaps man, kan være nerd. Mannen i sko butikken kan være nerd. Han som kaller andre nerder er sikkert nerd selv. Menneskene i stortinget er nerder dem og. En nerd betyr at det er et menneske som virkelig setter seg inn i en ting. Så mye at den dreier seg om alt i livet hans. Det kan være bil, fly, medisin, statens økonomi osv osv. Så neste gang noen kaller deg det, se tilbake på dem og fortell dem at de er like mye nerd som deg! Leste det i en bok vi hadde på skolen for noen år siden. Litt fasinerende Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Men i realiteten er en nerd, en person som bruker masse tid foran PCen eller gjør det kjempe godt på skolen. Alt dette på den negative siden. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Så du mener å være flink på skolen er en negativ side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå