bjørn roger Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hei. Har et Powercolor ATI X850XT PE (AGP) har montert en vga silenser ATI 5 på dette. Når jeg slår på pc-en blir det bare artifacs med en gang jeg slår på.(Grønne og hvite streker over det hele) Det virker ikke som det er et varmeproblem men kanskje en kortslutning mellom kjøleren og kortet. Kjøleren trykker i hvertfall godt på gpu. Det ser jeg på måten kjølepastaen er på etter demontering. Er det noen som har vært borti samme problem og eventuelt har en løsning? Vil foresten den innebygde viftestyringa virke med denne kjøleren? mvh bjørn r. Endret 10. januar 2006 av bjørn roger Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Stor fare for at du har ødelagt kortet ditt for alltid. Mange ATI-kort er dessverre slik, litt skjøre og ømtålelige, særlig ved bytte av kjøler og den slags arbeid. Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Setter jeg på originalkjøleren igjen, er det ingen artifacts. Har sendt kjøleren i retur og fatt en Zalmann vf700 i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå