la-luva Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Noen som vet om et program til og gjøre om mpeg filer til avi og så tl mpeg igjen? Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 nei men du kan prøve denne. velg mpg filen med et enkelt klikk, så trykker du F2 så pil til høyre så tre ganger på backspace så skriver du avi og trykker enter da har du plutselig laget en mpg til avi konverter =o) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hmm...hva var ordet jeg lete etter...hm..åja...IDIOT! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 01:44, B|Real skrev:Hmm...hva var ordet jeg lete etter...hm..åja...IDIOT! B|Real da, Man sier ikke sånt om folk, Selv om det er helt galt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ok, da beklager, men det blei for tåpelig... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 MPEG2AVI gjør ihvertfall om til AVI, kanskje AVI2MPEG funker andre veien (aldri hørt om det før jeg googla det fram for et minutt sia). Men hvorfor vil du gjøre det? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 http://www.doom9.org har noen tutorials tror jeg. Han gjør det nok, for å kunne brenne ut filmer som svcd vil jeg tro. :smile: Lenke til kommentar
la-luva Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Jeg tenkte jeg skulle redigere noen filmsnutter som jeg hadde,med Pinnacle studio 7. Men jeg får bare åpnet avi filer. Mulig det er jeg som ikke har skjønt poenget,men jeg har aldrig drevnet med sånt før. Håper noen kan forklare litt. Eller kanskje det er et annet program som er bedre? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quicktime Pro kan både importere og eksportere både avi og mpeg... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå