Gå til innhold

Kjøp av Whitebox CL30

Anbefalte innlegg

Ser at noen berømmer whitebox for god kundeservice fordi de har klart å levere maskinen raskt. Dette synes jeg er en selvfølge. Hvor god kundeservicen er finner man etter min mening først ut når maskinen ikke fungerer som den skal, og trenger service. Er det noen som har positive erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med batteri på CL30 fra WB...

Er det mulig å få bestilt 9-cellers som på Zepto?

Hva koster isåfall dette ekstra?

(Har spurt WB per mail, men ikke fått svar enda).

Lurte også på om det var mulig å skifte mellom det integrerte skjermkortet og Nvidiaskjermkortet under bruk for å spare på batteriet...?

Noen som vet noe om dette?

5586914[/snapback]

9-cellers er foreløbig ikke tilgjengelig fra WB, men du kan jo bestille det senere.

Lenke til kommentar
Ser at noen berømmer whitebox for god kundeservice fordi de har klart å levere maskinen raskt. Dette synes jeg er en selvfølge. Hvor god kundeservicen er finner man etter min mening først ut når maskinen ikke fungerer som den skal, og trenger service. Er det noen som har positive erfaringer med dette?

5587022[/snapback]

Det varierer vel stort hvorvidt de klarer å levere raskt. Jeg fikk min etter 2mnd og mye masing. Det viste seg at TV-tuneren jeg hadde bestilt ikke fantes på lager, og de holdt derfor maskinen igjen. Da de til slutt inrømmet dette, avbestilte jeg tuneren og fikk maskinen etpar dager etterpå, sammen med litt ekstrautstyr for tort og svie.

Fikk for øvrig meget god pris også, så hvis du ikke er avhengig av rask levering er whitebox helt kurant.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg lurer på noe annet om denne modellen (som jeg vurderer å kjøpe): Hvordan er tastaturet? Er det digg å skrive på? Virker det solid?

5645831[/snapback]

Tastaturet er bra. Jeg har selv en Zepto Znote 2314 som er helt lik whitebox maskinen. Zepto har forøvrig kampanje på modellen denne uka ser jeg.

Hvis man bestiller nå, får man med et PCMCIA tv-kort i prisen.

http://www.zepto.no/Default.aspx?page=Conf...nid=CQpb4xnfELn

Synd jeg kjøpte min før jul :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...