loggon Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Pioneer Plasma skjerm forsvunnet i OSLO sendt fra Fyndbørsen -------------------------------------------------------------------------------- Ble sendt fra Fyndbørsen 27.12.05 Jeg begynnte å purre DHL etter en god uke. Fikk napp fredag da lovet de at den var på bil til Stavanger, men mandag fikk jeg en oppringing fra DHL om at sendingen var forsvunnet !! ? Da må jo DHL sette reimer og tøy inn på finne ut hva har hendt ! men hva skjer tirsdag ringer en manns person og ber meg melde Pioneeren savnet og gir meg et tlf.nummer i DHL systemet, herregud drømmer Jeg mitt værste marrerit er i ferd med å skje! DHL dere må fikse opp i dette ikke Jeg ! bdw. hvis noen ser en Pioneer Plasma skjerm 43" XDE til salgs ekstra billig (kanskje på qxl) så er det sikkert min! her er ref: Hei xxxx. Beklager å måtte informere deg om at din sending er tapt, da vi etter flere søk ikke finner igjen dette. Skulle dette dukke opp i ettertid, tar vi kontakt omgående. Vedrørende reklamasjon ber jeg deg ta kontakt med vår reklamasjonsansvarlig Bjørn Gui på tlf 33133016 eller på e-mail [email protected]. Vi beklager på det sterkeste det intrufne. Best regards, Jan Løken Tracing Agent Customer Service DHL Express Norge Trondheimsveien 200 2020 Skedsmokorset Telefon: +47 66928570 Fax: +47 66928500 [email protected] www.dhl.com Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jaja, da får DHL skaffe deg en ny en? Utro ansatte er det verste som finnes... Lenke til kommentar
loggon Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ser ut som Fyndbørsen må sende ny men må Jeg vente i 60 dager, da kan vel kjøpet heves ? DHL seneste email: Vedr. bortkommet forsendelse fra Fyndbörsen I Torup, fraktbrev 70700685130580644 av 28.12.05. Vi har mottatt Deres skriftlig varsel om manko i ovennevnte sending, og har registrert saken med reg. nr. 2006-00109. På grunn av leveringsbetingelsene, DDP/023, ligger det formelle transportansvar og eventuell forsikringsdekning hos avsender. Vi må på bakgrunn av ovennevnte be Dem vennligst rette denne reklamasjon via Deres leverandør, som tar kontakt med sin lokale transportpartner. Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at godset ikke er å regne som tapt før etter 60 dager etter at fraktfører overtok godset. Det kan etter denne tid kreves erstatning for godset som om det var tapt. Lov om vegfraktavtaler §31 Hvis godset skulle komme til rette før denne tid, kan det kreves erstatning for forsinket utlevering. Lov om vegfraktavtaler § 35 Ved henvendelse merk vår ref. 2006-00109 Mvh Bibiana Larsen Claim department --------------------------------- DHL Express Elveveien 20 Postboks 293, Sentrum LARVIK, NO-3251 Norway direct phone: +47 3313 3082 fax: +47 3313 3771 E-mail: [email protected] http://www.dhl.com Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ta kontakt med fyndbørsen, det stemmer nok at det er de du må snakke med om varen er borte. Varen er fyndbørsens ansvar til du har fått den utlevert. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kanskje man burde sende slikt i grått papir. Når det står på esken at dette er en TV til 30 000,- kan jo noe falle for fristelsen..... Når jeg ringte Transportsentralen for å høre om det hadde fått TV'n min i hus, svarte han i andre enden at "Jo da, vi står å ser på esken din nå" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå