Midnight_walker Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har fått et virus i halsen som lager et sår... Har begynt med å ta Vademecum på Q-tips og smøre det på såret. Veldig vanskelig fordi såret sitter såpass langt ned i halsen, men jeg klarer å få smørt det på. Nå lurer jeg på hvor mange prosent det er i Vademecum? Har hørt at det er bortimot 60%, men er ikke sikker på at det er så mye! Noen som veit? Hilsen Simen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Prosent alkohol eller? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Litt off topic, men hvilket virus er det du har fått som kan lage et sår nedi halsen?.. On topic: Tror ikke du blir full av det men heller dauer om du drikker endel av det.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Vil tro slike ting burde stå på etiketten? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Det er alkohol jeg snakker om ja, og nei, jeg har ikke tenkt å drikke det. En dråpe i et glass vann brukes som munnvann, ublanda er det meget desinfiserende... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Suck it up og bruk sprit mann Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hmm hvis det er 60% så er det ikke så farlig jeg fikk sånn dings mot hoste var vel 80%elns...tok en bittelite sånt plastbeger 15ml eller hva det var... før jeg la meg...Men det kunne visst være søvn-ettelleranna:P sånn at man blei trøtt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå