Gå til innhold

Mobilkjøp=) Ubegrenset Budsjett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert morsomt å blåse mye penger på nye spennende teknologi, men det virker jo litt poengløst om prisen er det eneste du går etter.

Feks Nokia N70 er en bra mobil og koster rundt 4 000 kr, men Siemens SXG 75 som er rett rundt hjørnet (denne uken eller neste) koster 500 kr mindre og har en del mer avanserte funksjoner (dog ikke symbian OS).

Så et ubegrenset budsjett er ikke helt poenget når feks faktorer som:

Trenger du å kunne instalere software på den alla symbian OS?

Skal den passe i en lomme eller vil du drasse rundt på en Nokia communicator?

Er høy oppløsning på skjerm viktig?

Hva trenger du minne kortet til, er det for MP3? Da trenger du kanskje en mobil som er laget for musikk avspilling?

Topp of the range mobiler ligger på mellom 3 og 5 000 kr uten abo. De resterende 6 - 4 000 kan du bruke på headset, ekstra batteri og kabler om det ikke følger med.

Se på:

Nokia N70

Nokia N90

Siemens SXG75

Music modellene fra Sony Ericsson

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Jeg ville ihvertfall holdt meg unna den. Er selvfølgelig bra kamera og videofunksjonalitet på den, men alt annet er den visstnok heller dårlig på. For eksempel er det lite intuitivt menysystem, ikke blåtann, ikke infrarød, ikke EDGE, ikke radio, ikke T9 ordliste osv. Eneste grunnen, etter hva jeg har skjønt, til å kjøpe denne mobilen er kameraet. Og da er det vel like så godt å kjøpe seg et ordentlig digitalkamera og en annen telefon ved siden av.

Skulle jeg kjøpt meg telefon nå ville jeg ha kjøpt enten Siemens SXG75, Nokia 6280 eller SE W900i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...