fredriri Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Noen her som får laget en mappe (prøv på skrivebordet) som heter "prn"? Hvis du får laget den, går det da an å slette den uten videre? Jeg har prøvd det på 2 av win2k maskinene jeg har, og det filnavnet er noe rart med! Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 rart...men jeg prøvde faktisk det samme her om dagen.Det gikk ikke an å lage en slik mappe ??? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det er vel en spesial-mappe (prn=print) i likhet med con, nul, aux og noen andre. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Høyst sannsynlig er det det. Dette er spesielle mapper som er maskert fullstendig i filsystemet. En slags "super-system/hidden" mappe. Husker det var en sånn sak ang. et par filer som Windows automatisk lager, som avslørte masse info om deg osv... husker desverre ikke hvor jeg leste den :sad: Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Skal ikke spørre hvorfor du ønsket å lage en mappe kalt prn i utgangspunktet.. :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er fort gjort å glemme en bokstav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå