Gå til innhold

Addon for bytte av våpen ved trinket proc?


Anbefalte innlegg

Fikk endelig rotet meg til å skaffe beast trinketen for 2% sjanse for 100% mana regen i 15 sek (Blue Moon) ved spellcasts. Tenkte det ville vært praktisk om jeg automatisk skiftet til spirit staffen ved proc pga. at det ikke alltid er like lett å følge med på om den har proccet mens man driver å healer. Noen som vet om det er en addon som kan brukes til det der ute? Mulig det gikk ann å mekke noen conditions med nye DAB men er på jobb nå så får ikke testet.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes sikkert noen addon som gjør du kan bytte utstyr ved proc, men får at du skal få proccen må du vel være "in combat". Da går det vell strengt tatt ikke så bra og bytte EQ.

5414107[/snapback]

Er jo snakk om en staff, som er et våpen, altså kan man bytte i combat.

Lenke til kommentar
Scrolling Combat Texts viser ihvertfall når du får buffs/procs.

Det kan kanskje være til litt hjelp? Ihvertfall om du lager en macro for våpenswitching, legger den på actionbaren og lager en hotkey.

5414132[/snapback]

 

Jeg har Darkmoon:Heroism den viser faktisk ikke når den proccer, men jeg ser jo + healing da.. skulle gjerne fått opp at den proccet :|

Lenke til kommentar
Jeg har Darkmoon:Heroism den viser faktisk ikke når den proccer, men jeg ser jo + healing da.. skulle gjerne fått opp at den proccet :|

5414275[/snapback]

 

Det er nok fordi den trinketen ikke gir en "buff" når den proccer, den bare healer deg..

Beast-trinketen gir deg vel en 15 sekunders buff vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...