Gå til innhold

Pris på brukt Sigma 80-400 for CANON ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koster 11450,- i Norge, og bruktpris vil generelt være 2/3 til 3/4 av prisen, ca kr 7500,- til 8500,-.

Siden det har optisk bildestabilisator kan du kanskje regne med at det er fhv lettsolgt?

Det vil trekke noe ned siden man ikke har reklamasjonsrett etter Forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar

Enig i det er et godt objektiv, men med mindre du meget strengt trænger til at tage billeder ved dårligt lys, så vælg sigma 50-500 HSM. Det er samme pris og du får 100 mm mere.

jeg købte 80-400 i efteråret og lidt efter en 1,4 X extender - som derefter sad på hele tiden :hmm: så jeg solgte 80-400 mm OS og købte den anden hvilket jeg ikke har fortrudt.

Jeg bruger den stort set altid med monopod medmindre det er fra bilen :roll: og med den størrelse objektiv, så er et stativ fra eller til ikke noget der betyder noget.

OS hjælper jo alligevel ikke på bevægelige motiver, og hvis man gør sig lidt umage, så kan man faktisk - med lidt held - tage billeder ned til 1/25 sekund

Til det billede knælede jeg ned, støttede kameraet både mod knæet og på monopod og brugte samme teknik ved "aftræk" som hvis jeg skulle skyde med riffel (halv udånding - holde vejret - trykke laaaaansomt, så "skuddet" går som en overraskelse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...