SiRious Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) hei, jeg har et XFX Geforce 7800GT, har bestillt NV Silencer 6 til det. og lurer på om det er anbefalt å bytte vifte? vil GPU en bli kaldere og vil vifta bråke mindre? er veldig usikker. hvis den orginale vifta kjøler bedre, vil jeg rett og slett ikke bytte.. noen som har erfaringer?? edit: skrivefeil Endret 10. januar 2006 av SiRious Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den du har bestilt i tillegg har jeg selv, den kjøler bedre og er stillere, smart valg av deg syns jeg, en av de letteste viftene jeg har satt på skjermkortet mitt på lenge Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja... Såklart. Hadde det ikke vært bedre ville de ikke solgt det . Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 ja, jeg regnet med det, men siden det trossalt er XFX regnet jeg med at de har en veldig god vifte, i forhold til POV og Club3D.. er det noen som kan fortelle meg hvor mye kaldere det ble og hvor mye stillere? (Grader og Desibel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå