l0l89 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har en pcen som var helt konge på den tiden. Men nå er den ikke så god lengre,men den funker, utenom de 2 USB portene bak på hovedkortet, eller de funker men de er USB 1.0, jeg er sikker på at de er USB 2.0, var ikke det standar for 3år siden? Det er et ASUS Hovedkort vist det hjelper... Takker for svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Modell av Asus hovedkort? Operativsystem og Servicepack? Lagt inn drivere for hovedkortet? Sjekket i BIOS? Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Modell av Asus hovedkort?Operativsystem og Servicepack? Lagt inn drivere for hovedkortet? Sjekket i BIOS? 5413725[/snapback] Modell: Det vet jeg ikke,men kan nok finne det ut OS: XP Pro SP2 Drivere: Ingen drivere som er lagt til som jeg har gjort ihvertfall BIOS: Hva kan jeg gjør der? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kan sette usb portene fra full speed til hispeed, eller var det omvent. Værtfall bare gå inn i bios og forandre de, hadde samme problemet jeg etter litt hard overklokk og risett av bios gikk usb'ene ned til usb 1 speed. Finner det med litt leting i bios eller manualen til hk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 USB 2.0 ble introdusert i april 2000, og standardisert i slutten av 2001. Det er derfor trolig at ditt hovedkort støtter USB 2.0, ettersom det er tre år gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå