Makky Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har valgt særemne om tegneseriefiguren Nemi, og trenger litt innspill på hva jeg kan ha med. Jeg har laget en problemstilling: Hva er karakteristisk for tegneserien Nemi? Finnes det noen god side hvor det står om "forfatteren" Lise? Takk for alle innspill Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er dette her ett særemne på videregående skole? Isåfall kan jeg ikke fatte og begripe at problemstillingen din ble godkjent av faglærer. Det er altfor snevert etter min mening. Jeg selv skrev særemnet mitt om tegneserier - "Norske tegneseriers utvikling over 100 år", hvor jeg tok for meg en del politiske aspekter, hverdagslige problemstillinger, krigen osv. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Har du tips til annen problemstilling som eventuelt er "fyldigere"? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg hadde om pondus når jeg gikk på vgs. Jeg tok med: Forfatteren, bakgrunn til serien, hva serien egentlig handler om, tegneseriens historie osv. Fikk forresten 6 Enkleste 6ern min noensinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå